Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ سردار سرتیپ محمدحسین سپهر، معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در سپاه در آئین اختتایمه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سپاه ویژه آقایان و در دو بخش پایور و وظیفه که صبح امروز، 10 اسفندماه در ستاد کل سپاه با حضور مسئولان و فرماندهان این نیرو برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.
وی ضمن تبریک به شرکت‌کنندگان و حائزین رتبه‌‌های برتر در این دوره از مسابقات و آروزی توفیق معنوی الهی برای این افراد، اظهار کرد: سپاه به عنوان محافظ انقلاب و دستاوردهای آن بارسنگی در این زمینه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امروزه ما شاهد ساخت پایه‌های تمدن اسلامی در منطقه غرب آسیا هستیم و شاهد تحول بزرگی در کشورهای اسلامی هستیم که اینها به برکت انقلاب اسلامی، رهبری انقلاب و سپاه پاسداران و شهدا و جانبازان عرصه‌های پیکار با استکبار جهانی است.
سپهر تصریح کرد: دورنمایی که رهبر انقلاب تبیین کرد‌ه‌اند ساخت دولت و جامعه اسلامی و تمدن اسلامی است و سپاه در رأس این جریان ساخت قرار دارد و شما به عنوان افرادی که مأنوس با قرآن هستند ودر معارف قرآنی جزو برترین و نخبگان سپاه هستید باید در پیاده سازی این چشم‌اندازی رهبری کمک کنید.
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیان کرد: راهبرد استکبار خشکاندن ریشه ملت ایران است و تا به امروز نیز بر آن استمرار دارد و در واقع نظرش بر خشکاندن ریشه دین و معنویت است و آنچه که برپایه اعتقاد دینی است و ما هم راهبردمان خشکاندن ریشه استکبار است و ما دست از مبارزه با آنها برنخواهیم داشت، همانطور که آنها دست از دشمنی با ما بر نمی‌دارند و آنچه که مبنای این مبارزه است قرآن کریم و سیره ائمه معصومین(ع) و انتظارات آنها است.
وی ادامه داد: شما امروزه به عنوان افرادی که در جریان نهضت فرهنگی قرآنی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور دارید بیشترین سهم در این زمینه برعهده شما گذاشته شده است و ما توقع داریم ضمن اینکه شما در این مسابقات حضور پیدا می‌کنید به انتظاراتی نیز که از شما بیان می‌شود، توجه کنید.
سپهر عنوان کرد: اگر در جمهوری اسلامی موفقیتی بدست آوردیم در گرو عمل به آموزه‌های دینی و قرآنی بوده است و اگر شکست و ناکامی و عدم موفقیت داشته‌ایم بی‌توجهی به نسخه‌های قرآنی و توحیدی بوده است. در اقتصاد، سیاست و اجتماعی و خانوادگی و ... توفیق ما زمینه‌اش عمل به احکام الهی بوده است و عدم توفیق و ناکامی ما نشئت گرفته از دوری و فاصله گرفتن و متأسفانه پشت کردن به نسخه‌های الهی و دینی بوده است.
وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن « نَزَّلْنا عَلَيْكَ الْكِتابَ تِبْياناً لِكُلِّ شَيْ‌ءٍ وَ هُدىً وَ رَحْمَةً وَ بُشْرى‌ لِلْمُسْلِمِينَ» ادامه داد: اگر می‌خواهید خیر دنیا و آخرت برایتان مهیا شود به قرآن اهتمام داشته باشید و تمام آنچه که بشر به آن نیاز دارد در قرآن آمده است و این بیانگر آن است که ما باید به قرآن مراجعه کنیم و از قرآن هدایت بخواهیم.
سپهر اضافه کرد: از شما حافظان، قاریان و فعالان قرآنی می‌خواهیم که در بخش مفاهیم قرآنی به تولید دانش در زمینه مأموریت و رسالت سپاه انقلاب اسلامی بپردازید. هر تمدن توحیدی بر اساس پنج اصول موفق بوده و یا شکسته خورده است که عبارتست از دین، جهان‌بینی دینی، رهبری و امامت جامعه، علم و معارف بشری و امت.ما می‌خواهیم تمدن اسلامی را برقرار کنیم و این مأموریت ما است و باید به دنبال سهم خود در زمینه تولید دانش و نسخه‌ها باشید.
وی ادامه داد: در سپاه پاسداران برای پاسداری از انقلاب مفاهیم قرآنی که نسخه عملیاتی است را می‌خواهیم. امروزه برای سبک زندگی اسلامی ـ انقلابی نیازمند کمک هستیم. باید مجاهدانه و انقلابی و متدیانه در عرصه‌های زندگی فردی، اجتماعی و سازمانی و ... به نسخه‌های خودمان عمل کنیم. امروز برای اینکه به فرامین رهبری عمل کنیم باید به پنج خواسته قرآنی ایشان شامل معنویت، ولایت‌مداری، بصیرت نافذ، شهادت طلبی و مردم‌داری جامه عمل بپوشانیم و در سراسر جامعه رواج دهیم.
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اضافه کرد: این انقلاب ما اگر به راه خودش براساس تکیه بر قرآن ادامه دهد زودتر شاهد پیروزی‌های بزرگی‌ خواهیم بود.
وی در ادامه به چند مورد از اعترافات دشمن و استکبار در خصوص موفقیت انقلاب جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب، رهبری و رزمندگان و شهدای مدافع حرم و دوران هشت سال جنگ تحمیلی در جهان غوغا به پا کرده است.
سپهر گفت: در سپاه انقلاب اسلامی اگر می‌خواهیم راه شهدا وامام شهدا را ادامه دهیم و لیاقت ساخت تمدن امام زمان(عج) را داشته ‌باشیم باید آن را نشان دهیم و نباید از آموزه‌های دینی و قرآن کریم دور شویم.
معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه توصیه کرد: روحانی، مبلغ، مداح، قاری، حافظ و دیگر افرادی که به نوعی چهره‌ فرهنگی می‌شوند مورد کمین دشمن هستند و طعمه دشمن می‌شوند به گونه‌ای که دشمن برای آنها برنامه‌ریزی می‌کند و اولین تیر دشمن نیز انحرافات اخلاقی است و باید هشیار باشیم که پس از انحراف‌های اخلاقی، انحراف‌های مالی، اقتصادی، معیشتی و دنیا طلبی است ومراقبت کنیم در کمین دشمن نیفتیم.
انتهای پیام/

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترتیل صفحه 239 کلام الله مجید+ صوت

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، ترتیل صفحه 239 کلام الله مجید سوره مبارکه  یوسف 31 الی 37 در ادامه می‌آید:




https://www.taghribnews.com/images/docs/files/000632/nf00632935-2.mp3

دیگر خبرها

  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مفاهیم قرآن بینشی عمیق به انسان می‌بخشد
  • آیت الله خامنه ای : برخی توصیه می‌کنند یک خواسته آمریکا را قبول کنید تا مشکل حل شود / تحریم‌ها موجب شکوفایی استعداد‌ها شده
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • ترتیل صفحه 239 کلام الله مجید+ صوت