Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، عبدالحمید فکری سفیر جمهوری اسلامی ایران در برونئی میهمان ویژه مراسم عقد قرارداد بود که به همراه «نیومان دامانترا» نماینده مجلس اندونزی، مقامات ارشد کشور برونئی و هیئتی تجاری از ایران، در این مراسم حضور داشتند.

شرکت کشتیرانی آریا به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت‌های خصوصی کشتیرانی در ایران، به دنبال گسترش فعالیت در منطقه جنوب شرق آسیا و در عین حال افزایش شبکه ارتباطی کشتیرانی خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قرارداد همکاری 2 شرکت در زمینه‌هایی چون اجاره به شرط تملیک و خرید کشتی‌های نفتکش و فله، منعقد شده است.

هدف از امضای این قرارداد استفاده از امکانات و بنادر برونئی به عنوان منطقه‌ای مناسب برای توسعه شبکه‌های کشتیرانی و تجاری منطقه‌ای و بین‌المللی عنوان شده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران با استقبال از امضای این تفاهمنامه به یادآوری ارتباط گرم میان 2 کشور برونئی و ایران پرداخت که بر پایه احترام، تفاهم، اعتماد و دوستی متقابل بنا شده است.

عبدالحمید فکری در ادامه افزود: با آن که برونئی کشوری کوچک محسوب می‌شود، موقعیت جغرافیایی آن در مرکزیت منطقه جنوب شرق آسیا، می‌تواند جایگاه ورود ایران به بازار «آ.سه.آن» باشد که منطقه‌ای با رشد اقتصادی سریع به شمار می‌رود.

در این جلسه علاوه بر این قرارداد، همچنین یادداشت‌های تفاهمی بین یک شرکت وابسته به خطوط کشتیرانی آریا با شرکت «ایماریز» از برونئی و «پی.تی آدیتیا رادیا یوتاما» از اندونزی منعقد شد.

در این نشست همچنین «امیر توکلی» به عنوان مدیر هماهنگ کننده اتاق بازرگانی و صنعت برونئی در ایران منصوب شد.

کشور برونئی که یکی از 10 عضو اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ.سه.آن) است، با حدود نیم میلیون نفر جمعیت در شمال جزیره «بورنیو» و در همسایگی بخش شرقی مالزی قراردارد که از شمال به دریای جنوبی چین راه پیدا می‌کند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: نشست مدیران شرکت مخابرات و مدیران شرکت گاز ایران در مخابرات منطقه خوزستان با حضور مهندس امامی مدیر کل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران، مهندس جنگجو مدیرکل طراحی شرکت ارتباطات سیار، فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان، معاونین و مدیران حوزه‌های شبکه ارتباطات سیار و تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه خوزستان و جمعی از مدیران واحدهای مختلف شرکت ملی انتقال گاز ایران در محل سالن ویدئو کنفرانس شهید قاسم سلیمانی مخابرات خوزستان با هدف گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مشترک و ارتقای سطح خدمات از حالت عادی به سرویس زیرساختی و حیاتی برگزار شد و درخصوص افزایش همکاری و ایجاد بستر امن و پایدار و تأمین و پشتیبانی نیازهای ارتباطات مخابراتی با استفاده از زیرساخت‌های پایدار مخابرات شبکه فیبر نوری و بهره‌مندی از خدمات نوین ارتباطی و همچنین توسعه پوشش شبکه های ارتباطی با توجه به ضرورت تأمین نیازمندی‌های حیاتی انتقال گاز در حوزه تکنولوژی‌های نسل جدید در واحدهای مختلف شرکت انتقال گاز ایران در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام و کهگیلویه و بویر احمد به بحث و گفت وگو پرداختند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این نشست بر هرگونه همکاری و تعامل دوجانبه جهت تأمین نیازهای ارتباطی واحدهای شرکت انتقال گاز مستقر در استان خوزستان اعلام آمادگی کرد

در این جلسه، در خصوص ارائه امکانات و پوشش ارتباطی از طریق سرویس تانوما به مجتمع مسکونی شرکت گاز در شهرهای میانکوه امیدیه و اهواز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

در ادامه این نشست حاضرین به بیان دغدغه‌ها و مشکلات موجود در حوزه‌های مربوطه و ارائه راهکارها و پیشنهادات برای رفع موانع و افزایش همکاری و تعامل فی مابین پرداختند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901150

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد