Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان گفت: متکدیان دارای شرایط باید توسط دستگاه‌های مربوطه مورد حمایت قرار بگیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحبیب موسوی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به اجرای طرح ویژه جمع آوری متکدیان در بهارستان، اظهار داشت: در راستای مصوبات کارگروه ساماندهی متکدیان شهرستان بهارستان، مقرر شد طرح جمع آوری متکدیان در سطح شهرستان به شکل مستمر تا پایان سالجاری ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان جزئیات اجرای این طرح، تشریح کرد: طرح ویژه جمع آوری متکدیان سطح شهرستان با نظارت فرمانداری بهارستان و همکاری بخشداری‌های گلستان و بوستان، نیروی انتظامی، شهرداری‌های تابعه و اداره بهزیستی شهرستان اجرا می شود.

موسوی باتاکید بر عملکرد موثر در مرحله اول اجرای طرح در بخش گلستان، اذعان داشت: در مرحله اول این طرح ۱۲ نفر از متکدیان تبعه پاکستان در بخش گلستان شهرستان بهارستان، جمع آوری و برای طرد تحویل اردوگاه شدند.

وی همچنین به اینکه اغلب متکدیان جمع آوری شده در بهارستان از نقاط دیگر وارد شهرستان شده‌اند، تبیین کرد: مطابق قانون تکدی‌گری، جرم بوده و دستگاه‌های متولی باید با همکاری دستگاه قضایی نسبت به جمع آوری و تشکیل پرونده‌های قضایی برای متکدیان اقدام نمایند، چراکه اغلب این متدکیان به شکل سازمان یافته فعالیت می کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بهارستان در رابطه با تلاش‌های فرمانداری بهارستان برای جمع آوری متدکیان از سطح شهرستان، گفت: دستگاه‌های متولی می بایست اقدامات لازم را معمول دارند و از این طریق ما نیز تلاش می کنیم فضا را برای متکدیان در بهارستان ناامن کنیم.

وی درپایان باتوجه به اینکه متکدیان واجد شرایط شهرستان نیازمند حمایت‌ و پشتیبانی مالی می باشند، افزود: افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند یا سرپرست‌های خانواده که فاقد شغل می باشند و به منظور تأمین هزینه های زندگی تا زمان کسب درآمد از طریق اشتغال، شهرداری‌ها و دهیاری‌های تابعه، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و شوراهای اسلامی شهر و روستا با هماهنگی فرمانداری و نهادهای حمایتی می بایست با همکاری هم نسبت به مساعدت‌های مالی و اشتغال آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گلستان از طرح نور

دریافت 27 MB کد خبر 6093522

دیگر خبرها

  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران