Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@06:11:38 GMT

کشف بیش از ۱۴۲ هزار مواد محترقه در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۶۸۱۴

کشف بیش از ۱۴۲ هزار مواد محترقه در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف بیش از ۱۴۲ هزار عدد مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" اظهارداشت:در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر ورود وتوزیع مواد محترقه در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: دراین راستا ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند تعداد ۱۴۲هزار و ۲۵۷ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: دراین راستا سه نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

سرهنگ براری با تاکید بر برخورد جدی پلیس با قاچاق کالا و ارز، از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مشکوک مربوط به تهیه و توزیع مواد محترقه را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کشف ۷۲۷ فقره سرقت در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۷۲۷ فقره سرقت و دستگیری ۵۸۴ نفر سارق در بهمن ماه خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" در این رابطه گفت: در ماه گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی با کمک کلانتری ها و پاسگاه های سطح شهرستان و ماموران یگان امداد و فوریت های پلیسی۱۱۰ به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه در پی انجام این طرح ۷۲۷ مورد سرقت کشف و ۵۸۴سارق دستگیر شدند، افزود:  بیشترین سرقتها مربوط به سرقت قطعات خودرو با ۲۳۳ فقره و وسایل داخل خودرو با ۱۷۰فقره بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در همین راستا و در یک ماه گذشته ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند تعداد ۷۷۲دستگاه خودرو و ۵۴دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک شناسایی توقیف و به پارکینک دلالت دهند.

سرهنگ براری اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای طرح مبارزه با معتادین متجاهر  و قاچاقچیان موادمخدر در بهمن ماه موفق شدند ۳۹۳ معتاد و مواد فروش را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ماموران انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با کالای قاچاق نیز موفق شدند ۵۲ نفر قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضایی معرفی کنند.

سرهنگ براری تاکید کرد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی اجرای مستمر این گونه طرح ها در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

کشف ۵ هزار و ۳۷۸ عدد مواد محترقه در اسلام آبادغرب 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف ۵ هزارو ۳۷۸ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ “بهروز سرتیپ نیا” در تشریح این خبر اظهارداشت: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه و در بازدید به عمل آمده از واحدهای صنفی، از ۲ مغازه در سطح شهر تعداد ۵ هزار و ۳۷۸ عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

سرهنگ سرتیپ نیا افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه مواد محترقه کشف شده معدوم می شوند خطاب به خانواده ها گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال نظارت بیشتری بر جوانان و نوجوانان خود داشته باشید تا انشاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ در این روز نباشیم.

کشف ۳ هزارو ۱۵۵ عدد مواد محترقه در گیلانغرب 

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از کشف ۳ هزارو ۱۵۵ عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ "سلیم سلیمی" اظهارداشت: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه و در بازدید به عمل آمده از واحدهای صنفی، از یک مغازه خواربار فروشی تعداد ۳ هزار و ۱۵۵ عدد انواع مواد محترقه کشف شد.

وی با بیان اینکه مواد محترقه کشف شده معدوم می شوند، افزود: پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و موضوع در حال رسیدگی و پیگیری است.

این مقام انتظامی در پایان خطاب به خانواده ها گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال نظارت بیشتری بر نوجوانان وجوانان خود داشته باشید تا از وقوع حوادث تلخ جلوگیری شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال در گمرگ پرویزخان شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن‌ها شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار حاجیان برخورد با پدیده قاچاق به ویژه سوخت و افراد قاچاقچی را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

کد خبر 750847

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور