Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@12:12:54 GMT

پخش فیلم سینمایی شیار 143 ازشبکه تابان یزد

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۷۴۹۷

پخش فیلم سینمایی شیار 143 ازشبکه تابان یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛فیلم سینمایی شیار 143 در شب وفات ام البنین (س) پنجشنبه دهم اسفند از شبکه تابان پخش می شود.

فیلم سینمایی شیار۱۴۳ به کارگردانی و نویسندگی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی است که در سال 92 ساخته شد و توانست توجه بسیاری از تماشاگران و منتقدان را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نام فیلم برگرفته از شیار 143 یکی از محدوده‌هایی است که در منطقه جنگی برای مینیابی و یافتن اجساد شهدا در جنگ مورد تفحص قرار می گیرد.

الفت مادری است که در جوانی همسر خود را از دست می دهد و خود با کمک مادرش فرزندانش را بزرگ می کند. او زنی کدبانوست که به همه کارهای یک منزل روستایی نزدیک مس سرچشمه می پردازد.

کشاورزی، دامداری، قالیبافی، پخت و پز کارهای روزانه الفت است. او به پسر کوچکش یونس بسیار علاقه دارد. وقتی یونس بزرگ می شود در رشته مهندسی معدن دانشگاه پذیرفته می شود اما این مسأله با شروع دفاع مقدس همراه است.

یونس را از کودکی با دختر فامیلشان نامزد کرده اند. اما او برای آن که سودای رفتن به جبهه را در سر می پروراند از ازدواج سرباز می زند و می گوید برای این کار زود است.

او سرانجام علی رغم میل مادر خود به جبهه می رود الفت به انتظار خبری از فرزند خود می نشیند افراد مختلف از جبهه می آیند اما از یونس هیچ خبری نیست.

در این مدت الفت قالی را می بافد اما هر چه می بافد پایان نمی یابد تا اینکه پس از 15 سال یونس به خواب یکی از سربازان محل تفحص شهدا می آید که شیار 143 را جستجو کند.

لحظه دیدار مادر با تابوت فرزند خود فرارسید اما آنچه الفت با آن روبرو شد کفن پوشی به اندازه یک نوزاد است که او آن را به یاد دوران کودکی یونس به آغوش می کشد. پس از این است که الفت توانست بافت قالی را به پایان برساند.

مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، حسام بیگدلو، یدالله شادمانی و زهرا مرادی از دیگر نقش آفرینان این فیلم سینمایی هستند.

 فیلم سینمایی  شیار143 درساعت 23:30پنجشنبه10اسفند به مدت94 دقیقه و بازپخش آن ساعت8 صبح جمعه11 اسفند به سمع و نظر مخاطبان رسانه استانی شبکه تابان می رسد.
انتهای پیام/ ی

فیلم سینمایی شیار 143 ازشبکه تابان یزد پخش می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)

عصر ایران - آلفردو جیمز پاچینو که بیشتر به نام آل پاچینو شناخته می شود، یکی از مشهورترین بازیگران جهان است. وی فردی شناخته شده و مورد احترام در دنیای بازیگری است. با این وجود، سلیقه وی در زمینه مد نیز هنوز الهام بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان است. وی به اندازه هنرنمایی خود در فیلم های سینمایی، در زمینه انتخاب لباس و پوشش نیز سلیقه خوبی دارد.

فیلم سینمایی راه کارلیتو (Carlito’s Way) یکی از مشهورترین فیلم های این بازیگر مطرح هالیوود است. ترنچ کت چرمی که وی در این فیلم به تن داشت، همچنان برای افرادی که به سبک پوشش دهه 90 علاقمند هستند، یک گزینه خوب محسوب می شود. راه کارلیتو به کارگردانی برایان دی پالما در سال 1993 اکران شد.

کت چرم بلندی که آل پاچینو در این فیلم پوشیده بود به یکی از محبوب ترین مدل ها در آن زمان تبدیل شد و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازیگر معروفی که در 11 سالگی با الویس پرسلی کارش را شروع کرد(+عکس)

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری