Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از حضور کلیه مدعوین به ارایه گزارشی مختصری از فعالیت های انجام شده در حوزه سلامت استان پرداخت.

آقازاده گفت: قبل از طرح تحول سلامت وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها ی استان رضایت بخش نبود و امکانات و شرایط موجود پاسخگوی نیاز شهروندان نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با آغاز طرح تحول سلامت و کار جهادی در استان توانستیم شاخصهای بهداشتی و درمانی را بهبود و نیاز استان را مرتفع کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان  از ساخت ۱۸۳ خانه بهداشت و ۵۳۳ مرکز بهداشتی خبر داد و گفت: این مراکز آماده افتتاح است و با تخصیص اعتبار مورد نیاز سایر مراکز نیز ساخته و تامین خواهد شد.

وی بکارگیری ۴۰۰ بهورز، ساخت و تکمیل ۱۶۰ هزار متر مربع خانه بهداشت و مراکز جامع سلامت شهری و روستایی، عقد تفاهم نامه با سایر ارگانهای استان در خصوص تحت پوشش قرار دادن حاشیه شهر ها، ارتقای شاخص مرکز نوزادان – کودکان زیر ۵ سال - مرگ و میر مادران باردار  را جز اقدامات چشم گیر استان در حوزه سلامت عنوان نمود.

 

خبرنگار: فرخنده امیری

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت و توان مهندسان در جهت اجرای سیاست های دولت به خصوص در اجرای طرح های مسکن در دستور کار قرار دارد.   وی ادامه داد: تلاش می شود با بکارگیری پیمانکاران بومی و شرکت های دانش بنیان در این بخش بتوانیم گام های موثری را در بهبود شاخص های استانی برداریم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد.   عطائی اضافه کرد: کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در استان از دیگر موارد قابل اهمیت است که در این بخش نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند نقش موثر و چشمگیری داشته باشد.   وی تاکید کرد: با نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و سازها می توان ساخت و سازهای کیفی و ایمن را در سطح استان افزایش داد.   در ادامه این جلسه رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی