Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@22:24:49 GMT

افتخاری: بازیکنان خارجی را نسبت به ما بدبین می‌کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۸۰۵۵

به گزارش وانانیوز، 

رضا افتخاری قبل از شروع دربی ۸۶ گفت: علت اینکه من به ورزشگاه نمی‌آمدم این بود که باید تیم‌مان را آماده می‌کردیم تا بتواند رضایت هواداران را جلب کند. خداراشکر الان به این وضعیت رسیدیم و هواداران هم راضی هستند، امیدوارم یک بازی خوب از استقلال ببینیم تا بتوانیم رضایت هواداران را جلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال متحد شده و در این مسابقات ثابت کرده تیم یک دست با بازیکنان با کیفیت است، امیدوارم امروز بتوانیم دست پر از زمین بیرون بیاییم. به این مسئله خوشبین هستم، بازیکنانی هم که امروز قبل از بازی دیدم بسیار با روحیه بودند و مصمم به برنده شدن بودند.

مدیرعامل استقلال در رابطه با اینکه حضور اینفانتینو چه دستاوردی داشته است، عنوان کرد: خیلی خوب است، اینفانتینیو باید بیاید و بازی‌های ما را از نزدیک ببیند. تبلیغات علیه ما زیاد بود، حضور او از نزدیک این مسئله را ثابت می‌کند که حرف‌های مطرح شده صحت ندارد. خود ما زمانی که می‌خواستیم بازیکن بگیریم متوجه شدیم که ذهن آنها را نسبت به ما بدبین کرده‌اند و وقتی به ایران آمدند متوجه شدند تمام این مسائل دروغ بوده است و حرف‌ها صحت نداشته است، حضور او می‌تواند برای آینده فوتبال ما موثر باشد و کمک کند از این مشکلات خارج شویم.

وی د مورد اینکه آیا او توانسته اینفانتینیو را ببیند یا خیر اظهارداشت: من وقت نکردم اگر شد امروز در بین دو نیمه با او در مورد این مسائل صحبت می‌کنیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می کنند.

به رغم شایعه های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در باز‌ی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • نفرتی که امروز نسبت به صهیونیست‌ها ایجاد شده، تبدیل به نقطه پایان این رژیم کودک‌کش خواهد شد
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!