Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در اجرای طرح‌های جلوگیری از عرضه انواع مواد محترقه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش چهارشنبه آخر سال، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق به شناسایی دو نفر از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با هماهنگی‌های قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بررسی از محل اختفای آنان ۲۳ هزار و ۳۲۰ عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شمس از شهروندان خواست:برای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگیرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

وی گفت: در فرزندان خود این باور را ایجاد کنند که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو نکنند.

انتهای پیام/آ

کشف ۲۳ هزار عدد مواد محترقه در تنکابن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان از اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت دو روز در شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۷ نفر جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، حمید محمدی‌نسب با بیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی است، اظهار کرد: بالا بردن سطح آگاهی عمومی و پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اصلی مبارزه با اعتیاد است.

وی از اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر به مدت دو روز در شهرستان لاهیجان خبر داد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری عوامل انتظامی در اجرای این طرح، ۱۳ خرده‌فروش را دستگیر و ۱۴ معتاد متجاهر را جمع‌آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه معتادان دستگیر شده برای ترک اعتیاد به مراکز درمانی منتقل شدند، خاطرنشان کرد: از افراد دستگیر شده یک کیلو و ۴۶۳ گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، شیشه، هروئین و سایر مواد افیونی کشف شد.

محمدی‌نسب با اشاره بر تشکیل پرونده برای خرده‌فروشان دستگیر شده و اعزام آنها به دادسرا، تصریح کرد: مواد مخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود که همکاری همراهی همه مردم و نهادها با پلیس در راه این راه می‌تواند اثربخش و امیدآفرین باشد.

کد خبر 746955

دیگر خبرها

  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه