Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-05@19:50:23 GMT

گزارش زنده؛دقیقه 30 بازی ؛ استقلال 0- پرسپولیس 0

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۹۰۶۵

خرداد:آبی پوشان برای حفظ روند درخشان خود برابر پرسپولیسی قرار گرفته‌اند که به دنبال پیروزی دربی قبل از جشن قهرمانی است. 


به گزارش خرداد، استقلال که در دو مسابقه اخیرش پیروزی‌های ارزشمند بیرون از خانه‌ای مقابل الهلال عربستان و فولاد خوزستان  به دست آورده امروز برای جبران شکست نیم‌فصل اول و تکرار برد دور برگشت سال گذشته به مصاف پرسپولیس رفته تا بتواند دومین باخت سرخ پوشان در لیگ هفدهم را رقم بزند اما شاگردان برانکو ایوانکوویچ هم که فصل فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشته‌اند، امیدوار هستند بعد از غلبه بر آبی‌های خوزستان، امروز با سربلندی دربی 86 را به اتمام برسانند تا دومین جشن قهرمانی را در سال 96 و در دیداری خاطره انگیز برپا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته بیست و پنجم لیگ برتر؛ ساعت 15:45؛ تاریخ: 96/12/10
استادیوم: آزادی/ تماشاگر: 80 هزار نفر
داور: علیرضا فغانی؛ کمک‌ها: رضا سخندان، محمدرضا منصوری و موعود بنیادی‌فر/ کمک داور ذخیره: رحیم شاهین/ ناظر داوری: محمدرضا فلاح/ ناظر ویزه داوری: فریدون اصفهانیان.

 
ترکیب استقلال:

 

مهدی  رحمتیمجید حسینیروزبه چشمیامید نورافکنوریا غفوریامید ابراهیمیفرشید باقریفرشید اسماعیلیداریوش شجاعیانسرور چپاروفمامه تیام


سرمربی: وینفرد شفر

 
ترکیب پرسپولیس:

 

علیرضا بیرانوندسیدجلال حسینیشجاع خلیل زادهمحمد انصاریحسین ماهینیکمال کامیابی نیامحسن ربیع خواهفرشاد احمدزادهبشار رسنوحید امیریعلی علیپور


سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

لحظات حساس:


دقیقه 2: دفع توپ ناقص رحمتی موجب شد توپ به سود پرسپولیس به اوت کنار زمین برود.
دقیقه 5: احمدزاده توپ را به پای غفوری زد و توپ به اوت رفت ولی سخندان اوت را به سود استقلال اعلام کرد که فغانی تصمیم او را تغییر داد و توپ را به پرسپولیسی‌ها داد.
دقیقه 7: پاس در عمق تماشایی جپاروف از بین خلیل‌زاده و انصاری، شجاعیان را در سمت راست محوطه جریمه در موقعیت خوبی قرار داد ولی شوت بیرون پای او دقت لازم را نداشت و بیرانوند به راحتی توپ را در اختیار گرفت.
دقیقه 12: پرسپولیسی‌ها از ضربه آزاد خود بهره کافی نبردند و پاس کوتاه امیری با شوت بشار رسن به مدافعان استقلال برخورد کرد و دور شد.
دقیقه 13: توپ روی پای شجاعیان به خوبی سوار نشد و شوت او از پشت محوطه با اختلاف زیادی به اوت رفت.
دقیقه 16: کرنری که تیام با تیزهوشی با زدن توپ به پای خلیل‌زاده گرفته بود را استقلالی‌ها کوتاه کار کردند که ارسال غفوری به تیرک دوم را شجاع پیش از اسماعیلی با ضرب سر زد و در ادامه بیرانوند توپ را جمع کرد.
دقیقه 21: پاس زمینی ابراهیمی سرعت زیادی داشت و قبل از رسیدن به تیام توسط بیرانوند جمع شد.
دقیقه 22: شوت به شکل پاس امیری از پشت محوطه جریمه را رحمتی بدون دردسر در اختیار گرفت.
دقیقه 24: ارسال دقیق اسماعیلی به مقابل دروازه پرسپولیس در موقعیت خوبی به شجاعیان رسید که توپ بعد از برخورد به شانه دست این بازیکن روی تور دروازه سرخ پوشان فرود آمد.
دقیقه 26: شجاعیان پاس در عمق بسیار خوبی به تیام داد اما این مهاجم از فرصت به دست آمده استفاده نکرد و شوت زمینی او با واکنش نجات‌بخش بیرانوند راهی کرنر شد.
دقیقه 27: پاس تیام در محوطه جریمه و شوت پُر قدرت غفوری به اوت رفت.

منبع:ورزش 3

برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس ، دربی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۹۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • میلان ۳-۳ جنوا
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند