Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید میثم حسینی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  اظهار داشت: همزمان با سیزدهم جمادی الثانی روز وفات بانوی مکرم اسلام حضرت ام البنین (س) مادر گرامی حضرت ابالفضل العباس (س) مراسم عزاداری و سوگواری امشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در بقاع متبرکه شهر شیراز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این مراسم با حضور سخنرانان برجسته کشوری، مدیحه سرایی و مرثیه خوانی مداحان اهل‌بیت و قرائت دعای کمیل اجرا می‌شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه این مراسم عزاداری و سوگواری در بقاع متبرکه شاخص شهر شیراز برگزار می‌شود، افزود: این مراسم معنوی در حرم مطهر حضرت سید علاء الدین حسین (ع)، حرم مطهر حضرت سیدتاج الدین غریب (ع)، حرم مطهر علی ابن حمزه (ع)، بقعه متبرکه سیدنظام الدین محمود (ع) شاهداعی الی ا... و آستان مقدس امام زادگان سیدمحمد (ع) قصرالدشت، سید محمد (ع) صغاد، سید محمد (ع) پودنک، سیدصادق (ع) مهدی آباد و سید محمد (ع) دهپیاله برگزار می‌شود.

روز ۱۳ جمادی الثانی مصادف با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) به عنوان "روز تکریم مادران و همسران شهداء" نام‌گذاری شده است که در آئینی باشکوه از مقام شامخ این مادران تجلیل بعمل می‌آید.
انتهای پیام/ر

برگزاری مراسم سوگواری وفات حضرت ام‌البنین (س)  در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

 مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی

با سخنرانی حاج شیخ حسین انصاریان

با مداحی حاج سید مهدی میرداماد

سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، بعد از نماز مغرب و عشاء

مسجد اعظم قم

 

 

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی