Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:39:33 GMT

توفیقی: هیچ پرونده‌ای در فیفا نداریم

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۶۹۵۳۵

توفیقی: هیچ پرونده‌ای در فیفا نداریم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در مورد بلیت‌ فروشی دربی ۸۶ گفت: شرکت حامى ٢ باشگاه استقلال و پرسپولیس بحث بلیت فروشى را در دستور کار داشته و قرار شد برخى بلیت‌ها در بانک و برخى به صورت کاغذى فروخته شود، اما تا آنجایی که اطلاع دارم به دلیل اینکه خیلی دیر تونل‌ها را باز کرده بودند نتوانستند این کار را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم از بازی‌های بعدی بلیت فروشی به صورت الکترونیکی خواهد شد.

او در مورد حاضر نشدن افتخارى در ورزشگاه آزادى بیان کرد:افتخاری در هتل بود و به ورزشگاه مى آیند.

توفیقى در پاسخ به این سوال که آیا از سال آینده تمهیداتی در نظر گرفت می‌شود که نسبت ۹۰ به  ۱۰ مهمان و میزبان رعایت شود یا خیر گفت: قوانین که باید رعایت شود، اما به دلیل اینکه یک استادیوم آزادی بیشتر نداریم، به همین خاطر چنین اتفاقاتى رخ مى دهد. بدون شک اگر ٢ استادیوم داشتیم می توانستیم این کار را انجام دهیم.

توفیقی در مورد اینکه آیا در مورد بحث پرونده‌هایی که در فیفا است با اینفانتینیو دیدار مى کنند یا خیر افزود: هیچ پرونده‌ای در فیفا نداریم. موضوع عربستان هم ملی است و حتی رئیس‌جمهور و همه با او صحبت کرده و موضوع کاملا روشن است. اینفانتینیو نیز اعتقاد دارد که حق ایران است که بازی در کشورما برگزار شود و همین طور حق کشور‌های دیگر و فرقى نمى کند.

توفیقی درباره وضعیت پادوانى گفت: خداروشکر خوب است. فیلم او را حتما در تلگرام باشگاه استقلال دیده‌اید و امیدوارم که حال او روز به روز بهتر می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات توفیقی درباره بازی استقلال و اینفانتینیو

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد