Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک افسر برجسته ستاد مشترک ارتش صهیونیستی اعلام کرد که «جنگ آتی با حزب الله جنگ زمینی خواهد بود و در نخستین روزهای آن درگیری های شدیدی روی خواهد داد.»

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، این افسر صهیونیستی در دیدار با تعدادی از خبرنگاران نظامی صهیونیست خاطرنشان کرد: «جنگ آتی با حزب الله جنگ سختی خواهد بود و ما گزینه استفاده از پهپادهای انتحاری را بررسی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: « فرماندهی جبهه داخلی اسرائیل از ستاد مشترک ارتش خواهد خواست که برخی مناطق را به اشغال خود در آورده و "دشمن" را نابود کند؛ به ویژه که احتمال می‌رود ضربات سختی به ارتش وارد شود.»

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در پاسخ به سوالی درباره نحوه پایان نبرد آتی با حزب الله، مدعی شد: «هنوز نمی‌توانیم پاسخ درستی به این سوال بدهیم، اما اگر بتوانیم سید حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان را ترور کنیم، به معنی این است که در جنگ پیروز شده‌ایم.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۶۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به یک منطقه مسکونی در جنوب لبنان و به طور مشخص میس الجبل چهار نفر از اعضای یک خانواده لبنانی به شهادت رسیدند.

ساعاتی پس از این حمله رژیم اسرائیل، مقاومت لبنان شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونا را موشک‌باران کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین روز از مذاکرات آتش‌بس در غزه بی‌نتیجه پایان یافت
  • حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • وزیر دارایی نتانیاهو خواستار برکناری دو مقام اسرائیلی
  • جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد