Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@09:41:55 GMT

با معرفی برترینها در کاشان

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۰۲۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، مرکز اصفهان ؛دبیر این المپیاد گفت: در بخش دانش آموزی این رقابتها، فاطمه سلیمانی از اصفهان، زهرا تقی پور و سحر بنیاد امام قلی از خراسان رضوی به ترتیب در گرایش های رنگرزی، طراحی و بافت رتبه نخست را کسب کردند.
فریبرزنورپناه افزود: در بخش دانشجویی این المپیاد، در گرایش رنگرزی شبنم تخت کوسه از اصفهان، در گرایش طراحی مرضیه زمانی از چهارمحال و بختیاری، در گرایش بافت سوسن شجاعی کاریزکی از تهران و در گرایش مرمت زهرا قربانی فر از تهران رتبه های نخست هر بخش را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه هنرمندان پس از گذراندن مرحله استانی به مرحله کشوری این رقابت ها راه پیدا کردند گفت: در محله کشوری این رقابت ها که از هشتم تا دهم اسفند به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شد، 63 دانش آموز در سه رشته بافت، رنگرزی و طراحی و 78 دانشجو در چهار گرایش بافت، رنگرزی، طراحی و مرمت باهم رقابت کردند.
نورپناه، ایجاد انگیزه به منظور تحصیل علوم و کسب مهارتهای علمی دانش آموزان و دانشجویان فرش، ارزیابی توان علمی در دو سطح دانش آموزی و دانشجوئی، شناسایی دانش آموزان و دانشجویان مستعد و نمونه در سطح استان‌ها و کشور را از جمله اهداف برگزاری این المپیاد بیان کرد و افزود: سعی بر این است که با برگزاری این المپیاد انگیزه رقابت و سنجش سطح دانش و مهارت هنرمندان عرصه هنر ـ صنعت فرش در دو سطح دانش آموزی ـ دانشجوئی ایجاد شود.
در آئین پایانی این المپیاد، از لوح ثبت جهانی نشان جغرافیایی فرش دست باف کاشان رونمایی شد.

                                                             کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس