Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:08:39 GMT

افزایش پنج درصدی مصرف گاز سی ان جی در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۰۶۷۹

افزایش پنج درصدی مصرف گاز سی ان جی در مازندران

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسینعلی طالبی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در جاده هراز بیشترین میزان افزایش مصرف گاز سی ان جی را مربوط به شهرستان آمل دانست و افزود که امسال افزایش میزان مصرف در آمل 15 درصد بوده است .
وی آماری از میزان مصرف گاز سی ان جی در مازندران ارائه نکرد ولی افزایش تعداد جایگاههای عرضه سوخت چند منظوره را بویژه در مسیرهای پرتردد جاده ای استان ضروری دانست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالبی همچنین از در دست ساخت بودن 9 جایگاه عرضه سوخت در مازندران در حال حاضر خبر داد و گفت که یکی از این جایگاهها تا پایان امسال در شهرستان ساری به بهره برداری می رسد.
وی افزود که هشت جایگاه دیگر شامل پنج جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز و نیز سه جایگاه عرضه گاز سی ان جی در شهرهای آمل، بابل، قائمشهر وساری با سرمایه گذاری بخش خصوصی درقالب مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی درحال ساخت است که در سال97 تکمیل وبه تدریج بهره برداری خواهد شد.
او ادامه داد : همچنین با بهره برداری جایگاه عرضه سوخت گلستان در جاده هراز ، تعداد جایگاههای در حال بهره برداری عرضه گاز سی ان جی و فرآورده های نفتی در شهرستان آمل به 19 واحد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت پخش فراورده های نفتی مازندران گفت که افتتاح این جایگاه که همزمان بنزین ، نفت گاز و گاز سی ان جی عرضه می کند و با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده بخش زیادی از کمبودهای این نوع فرآورده ها را در جاده پرتردد هراز برطرف خواهد کرد.
جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی گلستان آمل در زمینی به مساحت حدود چهار هزار مترمربع و با اعتبار حدود 40 میلیارد ریال برای خرید زمین، ساخت وتجهیزات هزینه شده است.
این جایگاه که ظرفیت مخازن آن حدود 192 هزار لیتر اعلام شده ، با 20 نازل بنزین و نفت گاز خدمات ارائه خواهد کرد.
با افتتاح این مجتمع برای 10 نفر شغل ایجاد شد.
شهرستان آمل دارای بیش از 405هزار نفر جمعیت است.
7327/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد