Web Analytics Made Easy - Statcounter

امرالله قنبری روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 80 فقره وام خودکفایی به ارزش 15 میلیارد ریال و بیش از 210 فقره وام قرض الحسنه کارگشایی به مبلغ 6 میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) نایین پرداخت شده است.
وی افزود: کمیته امداد امام خمینی در سال جاری 34 مورد خدمات احداث و تعمیرات مسکن با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال و 20 مورد جهیزیه و هدیه ازدواج به ارزش 650 میلیون ریال به نیازمندان و ایتام ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر تعداد 80 یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نایین قرار دارند و توسط خیران و حامیان حمایت می شوند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نایین همچنین از پرداخت 120فقره وام اشتغالزایی به مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان به نیازمندان تحت پوشش این کمیته خبرداد و افزود: این وام ها با سود چهار درصد به متقاضیان پرداخت شده و با پرداخت این وام ها زمینه اشتغال 120 نفر فراهم شده است.
کمیته امداد نایین در حال حاضر یک هزار و 450 خانوار تحت پوشش امداد می باشند.
شهرستان نایین با بیش از 39 هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت 7136 / 2093
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید