Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

سرمربی تیم استقلال پس از پیروزی در دربی گفت: بازیکنان پرسپولیس خیلی عصبی بودند و در خیلی از لحظات بازی آنها بازی بزن زیرش انجام دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از صحبت های وریا غفوری، بهترین بازیکن شهرآورد ۸۶ و وینفرید شفر سرمربی استقلال تهران پس از پایان بازی تیم های استقلال و پرسپولیس در شهرآورد لیگ برتر خلیج فارس ۱۰ اسفند ۹۶ که این بازی با برتری ۱-۰ استقلال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وریا غفوری تنها زننده گل دربی پس از پایان این دیدار گفت:

خدا را شکر که در درجه اول توانستیم بازی را ببریم و بازی برای ما خیلی مهم بود. ما در نیم فصل اول بازی را باختیم و بعد از بازی خیلی اذیت شدیم.

او در مورد گلی که به ثمر رساند افزود:

صبح که بیدار شدم با خودم گفتم که باید بهترین بازیکن زمین شوم. همان لحظه که تیام توپ را گرفت گفتم که می خواهد شوت بزند و دقیقا در موقعیت گلزنی قرار گرفتم. استقلال در ایران نشان داده که تیم توانمند و خوبی است و امیدواریم در آسیا هم همین طور باشد.

وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال پس از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت:

بعد از پیروزی در دربی برایمان مهم سلامتی پادوانی و امیدواریم او هرچه زودتر به تیم برگردد. از هواداران به خاطر حمایت همه جانبه‌شان تشکر می‌کنم و استقلال امروز به شخصیت تیمی در باید  دست پیدا کرد و من برای همین اتفاقات است که فوتبال را دوست دارم.

او در ادامه افزود:

بازیکنان پرسپولیس خیلی عصبی بودند و در خیلی از لحظات بازی آنها بازی بزن زیرش انجام دادند. وقتی آمدم به این تیم برایمان مهم بود که مردم دائما به ما می گفتند چرا و چرا تیم نتیجه نمی‌گیرد اما از امروز با تلاش بیشتر توانستیم آنها را خوشحال کنیم و پاسخ سوالات آنها را بدهیم.  باید کمی استراحت کنند و از این به بعد دیگر استقلال ضعیف تبدیل به تیمی قوی شده است.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!

به گزارش "ورزش "، فودن تحت هدایت گواردیولا به یکی از بازیکنان درخشان و کلیدی منچسترسیتی تبدیل شد و روز گذشته توانست به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس از سوی انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی انتخاب شود که جایزه ارزشمندی برای او است.

بسیاری از خبرنگاران در نشست خبری روز گذشته گواردیولا که پیش از دیدار برابر ولورهمپتون برگزار شد سوالاتی را درباره این جازه اهدایی به ستاره سیتی و موفقیت و عملکرد او مطرح کردند که یکی از این سوالات با واکنش جالب سرمربی این تیم همراه شد.

خبرنگار از او پرسید که آیا فیل فودن پس از بازنشستگی بهترین بازیکن تاریخ سیتی خواهد بود و این سرمربی اسپانیایی گفت:« فودن هنوز جوان است، پس چرا تا پایان دوران حرفه‌‌ای فوتبالش صبر نکنیم و بعد ببینیم؟»

خبرنگار در واکنش به این پاسخ اظهار داشت:« چون شما تا آن زمان سرمربی منچسترسیتی نخواهید بود، پس چطور می‌توانیم چنین سوالی را از شما بپرسیم؟»

در اینجا بود که گواردیولا با طنز خاص و همیشگی‌اش مدعی شد:« خب، یادداشت کن. من شماره‌ام را به تو می‌دهم و بعدا با من تماس بگیر.»

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!