Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در نیمه اول این بازی تیم مس کرمان با انسجام بیشتری وارد زمین شد و اختلاف امتیازات را به عدد ۶رساند.
در این نیمه تیم میهمان با بکارگیری تمام تلاش خود توانست اختلاف امتیازات را کم کند و با نتیجه 11بر11نیمه اول را به پایان برساند.
در نیمه دوم این دیدار این تیم سنگ آهن بافق بود که با انسجام بیشتری وارد زمین شد و توانست امتیازات را به خوبی دشت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دقایق پایانی این نیمه سخت و دشوار تیم میزبان در برابر حریف سرسختش حرفی برای گفتن نداشت و2امتیاز برد این بازی را به تیم میهمان واگذار کرد.
تیم هندبال سنگ اهن بافق با این پیروزی 18امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت و هفته آینده 17اسفندماه میزبان تیم سپاهان برای یک بازی سرنوشت ساز است.
مربی تیم هندبال سنگ آهن بافق در حاشیه این دیدار بازی را بسیار سخت و دشوار عنوان کردو گفت:باتوجه به مصدومیت بسیاری از بازیکنان و فشار هایی که بر روی آنها بود تیم توانست با تمام وجودش تلاش کند و برد این بازی را از آن خود کند.
مهدی منصوریان افزود:بازیکنان در این بازی از جان خود مایه گذاشتند و با تمام دردها و فشارهایشان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.
وی در پایان از تمامی بافقی ها برای حمایت از تیم در اخرین بازی سرنوشت ساز برای کسب مقام سوم دعوت کرد تا با حضور پرشور خود باعث دلگرمی تیم در بازی خانگی خود شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۱۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ پیکان را شکست دهد تا ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به ۷ رسید. پیکان هم همچنان با ۱۴ در رده هشتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید