Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - تاثیرگذاری روی گل استقلال و از دست دادن بهترین موقعیت پرسپولیس، شجاع خلیل‌زاده را در صدر ناکامان دربی قرار داد.

به گزارش وبسایت نود، تاثیرگذاری زیاد و اشتباهات پررنگ، کارنامه شجاع خلیل‌زاده در این فصل لیگ برتر بوده است. مدافعی که هر بازی، نقش پررنگی در اکت‌های دفاعی پرسپولیس دارد و معمولا رد پای اشتباهاتش هم روی گل‌های خورده این تیم هم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی با استقلال، بیشتر از حرکات مثبت شجاع، اشتباهات او دیده شد و روی نتیجه تاثیر داشت.

بهترین موقعیت‌های استقلال در این بازی، تک به تک تیام و گل وریا غفوری بودند. دو موقعیتی که هر دو روی اشتباهات خلیل‌زاده بدست آمد. در صحنه تک به تک تیام، شجاع دوباره به تنهایی چند متر آفساید را پر کرد و بهترین موقعیت را برای گلزنی به تیام داد.

اواخر نیمه اول، شوت نه چندان محکم تیام به سمت دروازه پرسپولیس زده شد. بیرانوند برای مهار توپ دراز کشید اما شجاع، میانه ضربه را قطع کرد. البته او، توپ را دور نکرد و در همان محوطه شش قدم نگه داشت تا غفوری به راحتی گل برتری استقلال را بزند و موقعیت نه چندان خطرناک این تیم به گل تبدیل شود.

لحظاتی بعد، خلیل‌زاده بهترین موقعیت پرسپولیس در این بازی را هم از دست داد. بر عکس گل استقلال، این بار وریا غفوری با اشتباهش توپ را در محوطه شش قدم برای شجاع کاشت اما ضربه محکم و بی دقت او از بالای دروازه بیرون رفت تا او در نیمه اول، ناکام‌ترین بازیکن میدان باشد.

 

22330

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دربی، بهترین داور 1402 شد!

به گزارش "ورزش سه"، سالی که گذشت با جنجال‌های داوری و البته اشتباهات پرشمار داوران همراه بود که باعث اعتراض بازیکنان و مربیان به آنها شد. در این بین فقدان وی‌ای‌آر و حتی سیستم ارتباط رادیویی، کار را برای داوران بسیار دشوار کرده بود و تنها موعود بنیادی‌فر و وحید کاظمی در دو بازی شهرآورد، امکان استفاده از سیستم داور ویدیویی را داشتند.

نکته مهم امسال داوری در فوتبال ایران، حضور 7 داور مشهور در کلاس‌های داوری وی‌ای‌آر بود که در نهایت با دریافت لایسنس از سوی آنها مواجه شد تا این داوران بین‌المللی، امکان قضاوت بازی‌های مهم را در سطح فوتبال آسیا و همچنین فیفا داشته باشند.

در نخستین روزهای سال، "ورزش سه" با نظرسنجی از 15 کارشناس داوری از تهران و سایر استان‌ها و با نظرخواهی از داوران بازنشسته که بیشتر از سایرین عملکرد داورها را زیر نظر داشتند، اقدام به معرفی بهترین داوران وسط و همچنین کمک داوران می‌کند:

* در این نظرسنجی از هیئت داوری خواسته شد تا نام سه داور و سه کمک داور را به ترتیب اولویت در اختیار خبرنگار ما قرار بدهند که بر این اساس نفر اول سه امتیاز و سایرین دو و یک امتیاز داشتند.

* وحید کاظمی با جلب نظر کارشناسان داوری، 30 امتیاز را به دست آورد تا به عنوان بهترین داور امسال فوتبال ایران انتخاب شود. او از سوی 7 کارشناس به عنوان بهترین داور انتخاب شد تا به تنهایی 21 امتیاز را از آنها به دست بیاورد.

* پیام حیدری که در ابتدای سال قضاوت شهرآورد را برعهده داشت، با 12 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت تا دومین داور برتر این فصل فوتبال ایران لقب بگیرد. جالب اینکه او تنها یک امتیاز بیشتر از امیر عرب براقی به دست آورد که با اختلاف بسیار کم در جایگاه سوم قرار گرفت تا آنها ترکیب برترین داوران را تشکیل بدهند.

* در رتبه چهارم نام دکتر بیژن حیدری دیده می‌شود و جالب اینکه موعود بنیادی‌فر که در جام ملت‌های آسیا نیز حضور داشت، تنها 5 امتیاز به دست آورد تا رتبه پنجم مشترک را با کوپال ناظمی به دست بیاورد.

* برای انتخاب بهترین کمک داور، رقابت بیشتری وجود داشت، اما در اینجا نیز علیرضا ایلدروم با 19 امتیاز و با اختلاف نسبتا زیاد، جایگاه صدرنشینی را به خود اختصاص داد.

* رتبه دوم و سوم به ترتیب در اختیار سعید قاسمی و محمدرضا منصوری قرار گرفت. منصوری که 11 امتیاز به دست آورد، باتوجه به قانون عجیب 45 ساله‌ها، آخرین فصل حضورش را در این عرصه دنبال می‌کند. همچنین سعید قاسمی 12 امتیاز به دست آورد. فرهاد مروجی و محمد جواد مداح در رتبه چهارم جای گرفتند.

نکته جالب در نتایج این نظرسنجی جایگاه موعود بنیادی‌فر است که با وجود قرارگیری در صدر لیست داوران بین‌المللی نتوانست نظر کارشناسان را به خود جلب کند و پایین‌تر از وحید کاظمی، پیام حیدری، امیر عرب براقی و بیژن حیدری قرار گرفت.

نکته دیگر در مورد نظرسنجی اینکه برخی از کارشناسان نام تنها یک داور و کمک داور را اعلام کردند و به زعم آنها عملکرد سایرین در فصل جاری بسیار پراشتباه بوده است.

در سال٬های گذشته نظرسنجی انتخاب بهترین داور و کمک داور از سوی برنامه‌های تلویزیونی هم انجام می‌شد، اما حواشی اعلام علنی رای‌ها باعث شد تا بیشتر کارشناسان تمایلی به اعلام نظر نداشته باشند و از این رو نظرسنجی "ورزش سه" بدون اعلام نام کارشناسان و رای آنها انجام شد.

دیگر خبرها

  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • داور دربی، بهترین داور 1402 شد!
  • خدابنده‌لو: از استقلال پیشنهاد ۱۲ میلیاردی داشتم