Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@11:31:59 GMT

شال قرمز و آبی بر گردن اینفانتینو

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۱۶۹۰

شال قرمز و آبی بر گردن اینفانتینو

جیانی اینفانتینو با شال گردن آبی و قرمز در استادیوم آزادی حضور یافت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا، دو شال قرمز و آبی بر گردنش انداخته است.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا که برای تماشای شهرآورد ۸۶ در ورزشگاه آزادی حضور دارد، شالی قرمز و آبی بر گردنش انداخته تا نتوان او را به حمایت از یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت متهم کرد!

 

اینفانتینو که برای تماشای شهرآورد و دیدار با مسئولان ورزشی ایرانی، به این سفر کرده است، رئیس فیفا و دبیرکل سابق یوفا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام سوئیسی فوتبال، ایتالیایی الاصل است.

اینفانتینو دبیرکل فدراسیون فوتبال اروپا (یوفا) بود و در کنگره فوق‌العاده فیفا ۲۰۱۶ که ۷ اسفند ۹۴ در مقر فیفا در زوریخ سوئیس برگزار شد به عنوان رئیس فیفا انتخاب شد. او مورد حمایت کمیته اجرایی یوفا قرار داشت.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران، درباره این مراسم اظهار کرد: اینکه امروز چنین مراسمی برگزار می‌شود برای ورزشکاران اتفاق بزرگی است و جوایز خودشان را می‌گیرند.

رئیس فدراسیون کشتی درباره اینکه چراغ مجلس امروز فدراسیون کشتی است و درخواست شما از رئیس جمهور چیست، عنوان کرد: ۲ بخش است؛ یک بخش دیدگاه رئیس جمهور است و یک بخش دیگر بدنه دولت و سیاسیون است. آقای رئیس جمهور به خاطر گرفتاری‌هایی که دارد به اندازه خودش به ورزش نگاه دارد، اما کافی نیست.

دبیر ادامه داد: متاسفانه ورزش در دیدگاه سیاسیون ما جای خود را پیدا نکرده و از قدیم به آن ابزاری نگاه می‌شد. به شما قول می‌دهم اگر به ورزش نگاه درستی شود، اثرات پربرکتی در جامعه خواهد داشت. آقای رئیسی همیشه به ما محبت داشته، اما در کل مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند. جایگاه ورزش را باید ببینند چقدر اثرگذار است. رئیس فدراسیون کشتی در مورد تصمیم فدراسیون در رقابت یزدانی و قاسم‌پور و وضعیت کلی تیم برای المپیک، گفت: ما اگر بتوانیم یک طلا بگیریم، کلاه‌مان را روی هوا می‌اندازیم و هنر کرده‌ایم. کار در المپیک سخت است. در مورد یزدانی هم به موقع صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ