Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ محسن نجفیان افزود: این کنگره توسط دانشگاه زنجان و با مشارکت انجمن گیاهان دارویی ایران، ستاد توسعه زیست فناوری،ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی، وزارت جهادکشاورزی، فرمانداری طارم و با همکاری محققانی از کشورهای ترکیه، اسپانیا، چین و هلند برگزار خواهد شد که یک روز از این کنگره به شهرستان طارم اختصاص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: شهرستان طارم دارای استعداد و ظرفیت فوق‌العاده‌ای در بخش کشاورزی، محصولات گلخانه‌ای، توسعه صنایع تبدیلی، گیاهان دارویی و کشت و توسعه قارچ کوهی دنبلان است.

وی با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی دانشکده کشاورزی طارم، ادامه داد: وجود این دانشگاه در طارم جهت تدوین برنامه علمی جامع در کنار برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی و اقدامات مردمی امری اجتناب‌ناپذیر و ضروری بوده و به صورت جدی جهت راه‌اندازی آن تلاش خواهد شد.

46

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است

به  گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا جواد کریمی‌ثابت صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهش‌ماه) در آیین آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته‌ای در سطح بین‌المللی و به‌صورت گسترده هستیم که این رویداد علمی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

رییس انجمن هسته‌ای ایران درباره تعداد آثار ارایه شده به این کنفرانس عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ مقاله در سطح علمی بسیار بالا را دریافت کردیم که از میان آن‌ها، ۴۲۰ مقاله توسط داوران پذیرفته شد.

وی افزود: در جریان این کنفرانس ۳ روزه، برنامه‌ریزی شده تا ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار شود که در حوزه‌های گوناگون که تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهند داد.

کریمی‌ثابت گفت: حدود ۱۰۰ سخنرانی علمی در قسمت‌های گوناگون ارایه می‌شود که در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به‌صورت مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارایه آخرین دستاوردهای علمی خود می‌پردازند.

رییس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران تصریح کرد: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگردها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903385

دیگر خبرها

  • ایران رتبه چهارم علم گیاهان دارویی و طب سنتی دنیا
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی جنوب استان کرمان
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران است
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در زنجان و طارم
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه
  • آغاز نخستین دوره برداشت جلبک‌های دارویی در چابهار