Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@06:19:14 GMT

مساقات قرآن و عترت دانش آموزی در اشنویه

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۲۶۵۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، آذربایجان غربی ؛ این دوره سی و ششمین دوره مسابقات است .

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با تنوع آثار مخاطبان را جذب کرد

رضا خوراکیان روز دوشنبه در حاشیه بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد گفت: تعداد غرفه ها، نهاد‌ها و موسسات شرکت کننده، تولیدات قرآنی، انتشارات و ابتکارات در حوزه قرآن در هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد بیشتر از دوره‌های قبل بود.

وی اظهار کرد: در حوزه دانش آموزی و تولیدات و ابتکاراتی که نهاد‌ها و موسسات فرهنگی و هنری مختلف برای جذب کودک و نوجوان در این نمایشگاه به کار برده بودند، نمایشگاه قرآن و عترت این دوره را می‌توان متفاوت‌تر از گذشته خواند.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: نقطه تمایز دیگر نمایشگاه قرآن و عترت مشهد بخش بین الملل آن و ظرفیت‌های قرآنی خارج از کشور و مهاجرین و غیرمهاجرین است که در معرض بازدید عموم قرار گرفته است و از همگان دعوت می‌شود تا از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد با عنوان "می خوانمت" تا ۲۸ اسفندماه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ مقارن با هفته نخست ماه مبارک رمضان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این شهر دایر شده است.

فعالان بخش‌های مختلف پژوهشی، علمی، فرهنگی و هنری قرآن کریم و همچنین در قالب ۴۷۰ غرفه محصولات، خدمات و دستاورد‌های قرآنی شامل تبلیغات و فضاسازی، حجاب و عفاف، صنایع خلاق، دانش آموزی، دانشگاهی، ادارات و نهادها، نظرسنجی، آموزشی و مشاوره ای، کودک و نوجوان، زیارت، بین الملل، مساجد، موسسات قرآنی و محلات ارایه می‌دهند، ۱۰ ملیت از کشور‌های اسلامی نیز در این نمایشگاه ارایه دهنده محصولات و فعالیت‌های قرآنی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد با تنوع آثار مخاطبان را جذب کرد
  • جشنواره قرآن و عترت «باران وحی» در شیراز پایان یافت
  • برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد + فیلم
  • گزارش شهروند خبرنگار دهه نودی از نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
  • روایت تسنیم از نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان
  • تداوم طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تا ۲۴ فروردین / سکوی استعدادیابی در حال اجرا است
  • توانمندسازی ۱۹۶ هزار معلم در طرح شهید همت
  • شناسایی چهره‌ به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آنها در نظام آموزشی
  • روایت تسنیم از نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان + فیلم و تصاویر
  • آغاز مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در ایام نوروز از ۲۴ اسفند تا ۲۴ فروردین/تجهیز هنرستانها تا مهر۱۴۰۳