Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، پس از دو روز رقابت نفس گیر و سخت بین ۱۲۰ دختر پینگ پنگ باز ایرانی در شیراز، دور پایانی تور ایرانی نوجوانان و جوانان دختر در سال جاری، به ایستگاه پایانی خود رسید.
این مسابقات با میزبانی هیات تنیس روی میز استان فارس در جریان است و بازی‌های نیمه نهایی و فینال، فردا جمعه مورخه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرداوری این مسابقات را پوران رحیمی داور با تجربه بین المللی و مسئول بخش داوران بانوان فدراسیون به عهده دارد.   نفرات راه یافته به نیمه نهایی به شرح زیر هستند:

جوانان (راه یافتگان به نیمه نهایی):

ملیکا کرمی (تهران)
شقایق حسین زاده (تهران)

فاطمه مختار رضایی (مازندران)
پریناز حاجیلو (البرز)

نوجوانان (راه یافتگان به نیمه نهایی):

شیما صفایی (همدان)
کیمیا رستمی (تهران)

صبا سراجی (مرکزی)
نگین وفایی پور (خراسان رضوی)

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اصلی بایرن و رئال برای پرتکرارترین نبرد اروپا

به گزارش "ورزش سه"، دوئل بزرگ بایرن مونیخ-رئال مادرید ‏پرتکرارترین مسابقه در تاریخ جام باشگاه‌های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا ‏است. دو تیم تاکنون بیست و شش بار به مصاف هم رفته‌اند و ‏بیست و هفتمین تکرار این ال‌کلاسیکوی اروپا امشب در آلیانز آره‌نا ‏اتفاق می‌افتد. ‏

این دیدار در دور رفت نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ است. دو تیم تا کنون ‏هفت بار در نیمه‌نهایی دیدار کرده‌اند و امشب این عدد را به هشت ‏می‌رسانند. تا این لحظه رکورد برتری در نیمه‌نهایی به سود بایرن ‏است: 4 پیروزی برای آلمان‌ها مقابل 3 پیروزی برای اسپانیایی‌ها. ‏

ترکیب اصلی رئال در حالی اعلام شد که همانطور که انتظار می‌رفت ‏کاماوینگا در ترکیب اصلی نبود. آنچلوتی تصمیم گرفت ناچو را به‌‏عنوان زوج رودیگر در قلب دفاع به میدان بفرستد و از شوامنی به‌عنوان پیووت دفاعی استفاده کند.

توماس توخل در ترکیب تیمش ترجیح داد کیم مین جائه کره‌ای را به ‏میدان بفرستد. مزراوی که گفته می‌شد شاید به دلیل مصدومیت به ‏این بازی نرسد هم از ابتدا روانه میدان خواهد شد.

جذاب‌ترین دوئل در این مسابقه بین خط حمله درخشان دو تیم ‏خواهد بود. هری‌کین در نوک حمله بایرن می‌ایستد و سانه و ‏موسیالا در سمت راست و چپ و توماس مولر پشت سر او وظیفه ‏تغذیه کین را بر عهده دارند. ‏

در ترکیب رئال وینیسیوس، رودیگر و جود بلینگام وظیفه تهاجمی را ‏عهده‌دار خواهند بود. کروس، شوامنی و والورده پشت سر آنها وظیفه ‏کنترل میانه میدان را بر عهده خواهند داشت. ‏

ترکیب اصلی بایرن مونیخ: نویر، کیمیش، دایر، مین جائه، مزراوی، ‏لایمر، گورتزکا، سانه، موسیالا، مولر، کین.

ترکیب اصلی رئال مادرید: لونین، لوکاس واسکز، ناچو، رودیگر، مندی، ‏کروس، شوامنی، والورده، بلینگام، وینیسیوس، رودریگو.

دیگر خبرها

  • ترکیب بایرن مونیخ و رئال مادرید مشخص شد
  • ترکیب اصلی بایرن و رئال برای پرتکرارترین نبرد اروپا
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی