Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:49:34 GMT

نزاع جمعی در قوچان 2 کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۳۴۸۸

نزاع جمعی در قوچان 2 کشته بر جای گذاشت

مشهد- ایرنا- دادستان قوچان گفت: در پی نزاعی ‌جمعی در روستای مقصودآباد واقع در بخش مرکزی این شهرستان دو نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

علی آذری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با حضور پلیس هشت نفر در این ارتباط دستگیر و دو مجروح به بیمارستان قوچان منتقل شدند. به ‌احتمال ‌زیاد این افراد به دلیل شدت جراحات وارده به مشهد اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این نزاع در پی نزاعهای گروهی و اختلاف چندین ساله این افراد بوده است. تمامی افراد نزاع کننده دارای سابقه کیفری بوده و چندین بار دستگیرشده ‌اند اما از قانون تبعیت ندارند.
دادستان قوچان افزود: تحقیقات اولیه نشانگر وجود سلاح شکاری در این درگیری است لذا تحقیقات تکمیلی و بازپرسی در این خصوص ادامه دارد.
مرکز شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است. قوچان مرکب از دو بخش مرکزی و باجگیران 183 روستا دارد. 75 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
7501/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مجروح در نزاع خانوادگی

نزاع خانوادگی در جنوب کرمان ۴ مجروح به جا گذاشت.

به گزارش خراسان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان  از وقوع یک نزاع خانوادگی در این  شهرستان خبر داد و انگیزه ضارب را اختلافات خانوادگی ذکرکرد. قاضی مصیب آسیابانی در تشریح جزئیات این  حادثه  اظهار کرد: پس از دریافت  گزارشی مبنی بر تیراندازی در این شهرستان ،بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی ادامه داد:در  همان دقایق اولیه با حضور نیروهای انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی  ویژه  جهت دستگیری ضارب صادر شد. 

وی افزود: چهار مجروح این  حادثه به بیمارستان منتقل شدند که  خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. 

این مسئول قضایی گفت:در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم در منزل مسکونی اش ، پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی  و از صحنه جرم فرار می کند .

در خور ذکر است ، مقامات قضایی و امنیتی طی یک سال گذشته چندین بار درخصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده و در حادثه اخیر نیز  ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • ماجرای قتل ۳۰ هزار تومانی در کبابی!
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب