Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید وحیدیان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ۳۵۷ فیلم در حوزه‌های آزاد و بخش ویژه (پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی) به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی ارسال شده بود.

وی بیان کرد: در مجموع ۵۹ فیلم در مدت سه روز به نمایش گذاشته شد.

وحیدیان  افزود: این جشنواره در ۲ بخش فیلم مستند کوتاه و بلند، انیمیشن و فیلمنامه با هدف نمایش آثار دانشجویی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بخش ویژه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۵ میلیون ریال به علی عزیزی برای انیمیشن پروانگی، رتبه دوم، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و ۱۲ میلیون ریال به خونبازی به کارگردانی مصطفی شیری و فیلم مستند زنان ابدی به کارگردانی محمد صادق اسماعیلی با کسب رتبه سوم این بخش، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰ میلیون ریال را دریافت کرد.

وی ادامه داد:همچنین هیات داوران در این بخش دیپلم افتخار به فیلم نفس عمیق به کارگردانی مهدی مبهم اهدا کرد.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: در بخش فیلمنامه؛ جایزه نخست به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۰ میلیون ریالی به محمد صبوحی برای فیلمنامه مشیب، جایزه دوم این بخش شامل تندیس، دیپلم افتخار و جایزه هشت میلیون ریالی به محبوبه نخزری مقدم برای فیلمنامه گل سرخ و جایزه سوم بهترین فیلمنامه، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به همراه جایزه ۶ میلیون ریالی به وحید نوری برای فیلمنامه دیوانگی اهدا شد.

وحیدیان اظهار داشت: جایزه ۱۰ میلیون ریالی به همراه تندیس و دیپلم افتخار در بخش فیلمنامه کوتاه به یوسف کارگر برای نگارش فیلمنامه فیلم آغی اهدا شد.

وی بیان کرد: مهربانو باطبی برای بازی در فیلم هارمونی در بخش بهترین دستاورد‌های فنی و هنری تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۰ میلیون ریالی را دریافت کرد.

وی ادامه داد: همچنین دیپلم افتخار این بخش به پیمان عباس زاده برای فیلم آغی و آرا اهدا شد.

وی تصریح کرد: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۲ میلیون ریالی در بهترین کارگردانی به درناز حاجی‌ها برای کارگردانی مارلون رسید.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۵ میلیون ریالی در بخش بهترین فیلم به درناز حاجی‌ها برای کارگردانی فیلم مرضیه رسید.

وحیدیان اظهار داشت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۵ میلیون ریالی در بخش بهترین فیلم به الهام طرقی برای پویانمایی هیچکس رسید.

وی بیان کرد: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۰ میلیون ریالی در بخش بهترین دستاورد فنی و هنری به دلیل تکنیک خلاقانه در طراحی و اجرا به الهام طرقی برای پویانمایی هیچکس رسید.

وی افزود: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۲ میلیون ریالی در بخش بهترین کارگردانی به امین ملکوتی خواه برای پویانمایی من تنها نیستم اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین در این بخش دیپلم افتخار به داریوش اسکویی برای پویانمایی باربر و بهنام اسدالهی برای پویانمایی مسیر سخت رسید.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۵ میلیون ریالی در بخش مستند کوتاه به فیلم اوسیا به کارگردانی علیرضا دهقان و تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی رسید.

وحیدیان اظهار داشت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۲ میلیون ریالی به بهترین کارگردان در این بخش به علیرضا دهقان برای کارگردانی فیلم اوسیا رسید.

وی بیان کرد: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۰ میلیون ریالی در بخش بهترین پژوهش به فیلم چغامیش به کارگردانی آریان عطارپور اهدا شد.

وی افزود: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۰ میلیون ریالی بهترین دستاورد فنی و هنری به پوریا اوسطی برای فیلم فراش رسید.

وی ادامه داد: همچنین دیپلم افتخار این فیلم در این بخش به سید مصطفی فخاری نیری برای فیلم داستان عروسک‌ها و روح الله مولوی برای قلمرو سلطان اهدا شد.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ۱۵ میلیون ریالی در بخش مستند بلند به فیلم پدر، مادر، علی، رضا و من به کارگردانی هانیه یوسفیان رسید.

وحیدیان اظهار داشت: دانشگاه سیستان و بلوچستان با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد مبارزه با مواد مخدر، هفتمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی را برگزار کرد.

وی ادامه داد: این جشنواره تلاش کوچکی برای جمع آوری ایده‌های هنرمندانه دانشجویان جوان است.

انتهای پیام/ع

جشنواره ملی فیلم دانشجویی در دانشگاه سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سراهای دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سراهای دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می کند.

کد خبر 6094867

دیگر خبرها

  • رونمایی از تندیس رویداد جایزه استاد مویدی
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده