Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-23@11:52:41 GMT

بازیگر «جومونگ» و سه قلوهایش

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۴۳۷۵

بازیگر «جومونگ» و سه قلوهایش

سونگ ایل گوک، Song Il Gook بازیگر Actorمشهور کره‌ای که سریال محبوبش در تلویزیون ایران با عنوان جومونگ توجه افراد زیادی را به سوی خود کشید، فارغ‌التحصیل رشته فیلم و تئا‌تر از دانشگاه چئونگ جو در شهر سئول است.به گزارش بلاغ، سونگ ایل گوک، Song Il Gook بازیگر Actorمشهور کره‌ای که سریال محبوبش در تلویزیون ایران با عنوان جومونگ توجه افراد زیادی را به سوی خود کشید، فارغ‌التحصیل رشته فیلم و تئا‌تر از دانشگاه چئونگ جو در شهر سئول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۲۰۰۸ با یک قاضی Judge دادگستری به نام جونگ سونگ یو ازدواج کرد و آن‌طور که گفته می‌شود حالا صاحب سه قلوهایی به نامهای دائه‌ها (به معنای کره)، سین کوک (به معنای صبوری) و مان سی (به معنی زندگی) است.

کد مطلب: 352842 مرجع : 24 آنلاین 

مردمی که احساس می‌کنند دیده نمی‌شوند/ محله شهید آهنگر میاندورود نیازمند توجه مسئولان

تحقق شعار «غذای سالم، زندگی سالم» با تولید محصولات ارگانیک/ رونق کشاورزی بدون کود شیمیایی

رودخانه‌ها، شریان حیاتی توسعه پایدار شهری در مازندران/یک دست صدا ندارد!

امریکایی‌ها امروز ذلیل بچه‌های تربیت‌شده در مکتب انقلاب اسلامی هستند

دولت برای سرمایه‌دارها است/ هرکسی سرمایه بیشتر داشته باشد دولت به آنها خدمت می‌کند  

کشوری که از ارائه سوخت‌ به هواپیمای وزیر امور خارجه امتناع می‌کند چه طور باید مورد اعتماد ما باشد/تشریح تخلفات در آزاد راه قزوین

    بازیگر «جومونگ» و سه قلوهایش آیت الله جوادی آملی: تولید و اشتغال با ربا ممکن نیست ۲۵۰ دانشمند برتر دنیا به شیراز می‌آیند صدور روادید اربعین الکترونیکی شد زائران حج تمتع ۹۷ باید چه میزانی هزینه کنند؟ توطئه وزیر امورخارجه برای نشستن روی صندلی رئیس جمهور آل سعود ۳۵درصد پیام اغتشاشات اخیر را صادر می‌کردند سریال ٩٠ قسمتی سعدی، حافظ و خواجوی کرمانی کلید خورد سینمای ایران دست چه کسانی است؟ «جهان‌آرا» به مرخصی می‌رود قوانین پوشش در کشورهای مختلف دنیا فحاشی اوباش مجازی به پروانه معصومی کارگردان «دلیران تنگستان» در بیمارستان آخرین خبر از «خندوانه» رامبد جوان توصیه رهبر انقلاب به ساخت فیلمی درباره زندگی سردار سلیمانی پروانه معصومی: می‌خواستند در خیابان کتکم بزنند نظر خانم بازیگر درباره حضور سلبریتی‌ها در تئاتر حجاج چگونه در کاروان‌های حج ۹۷ ثبت نام کنند؟ مسعود نجفی روابط عمومی سازمان سینمایی شد منیژه حکمت دروغ سیزده را یکماه زودتر گفت  

پروانه معصومی: می‌خواستند در خیابان کتکم بزنند

نظر خانم بازیگر درباره حضور سلبریتی‌ها در تئاتر

خرس طلای برلین به فیلمی از رومانی رسید

توصیه رهبر انقلاب به ساخت فیلمی درباره زندگی سردار سلیمانی

توجه ویژه امام خمینی به مسائل فرهنگی

حجاج چگونه در کاروان‌های حج ۹۷ ثبت نام کنند؟

حاشیه سازی «سریالی» برای رسانه ملی را تمام کنید

در غفلت ارشاد، همجنس‌بازان به سینمای ایران آمدند؟

ادعای تقلبی مانی حقیقی!

توصیه رهبر انقلاب به ساخت چند فیلم مانند «به وقت شام»

      صفحه نخست شهرستان‌ها سیاسی فرهنگ اقتصادی مذهبی اجتماعی ورزشی آرشیو تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.   توليد شده توسط نرم افزار جامع ”استوديو خبر“

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ورزش ایران ۵ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۷۳۵ ورزشکار را نیز به‌عنوان شهدای مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است، افزود: این تعداد شهید ورزشکار برای ما فرصت و غنیمت است تا منش و کردار آن‌ها را سرلوحه زندگی و کار قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد با حضور در منزل شهید «مهدی لب‌سنگی» و تجلیل از خانواده این فرمانده شهید همزمان با سالروز شهدای ورزشکار اظهار کرد: مقام شامخ شهدا ستودنی است؛ آن‌هایی که جان و مالشان را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از مرز و بوم راهی جبهه‌های نبرد شدند.

وی با بیان اینکه ورزش ایران ۵ هزار شهید در دوران دفاع مقدس و ۷۳۵ ورزشکار را نیز به‌عنوان شهدای مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است، افزود: این تعداد شهید ورزشکار برای ما فرصت و غنیمت است تا منش و کردارشان را سرلوحه زندگی و کار قرار دهیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف از این دیدار آشنایی قهرمانان امروز با قهرمانان دیروز است تا سیره و منش شهدا را به خوبی بشناسند و آن را در زندگی خود جاری کنند.

صیرفی‌نژاد با اشاره به اینکه باید فرصت را غنیمت شمرد و با زندگی، مسلک و مرام شهدا آشنا شد، تصریح کرد: واجب دانستیم که از یک خانواده شهید ورزشکار بازدید کنیم و قرعه به نام فرمانده سپاه سراوان شهید ورزشکار نخبه مهدی لب سنگی افتاد.

وی خاطرنشان کرد: این شهید والامقام در عملیات سیستان و بلوچستان هنگام مقابله با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مقام والای این شهید گرانقدر را ارج می نهیم. امیدوارم با تزکیه نفس بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: فرمانده شهید لب‌سنگی یکم خرداد ۱۳۴۰ متولد شد و بصیرت و مهربانی، کم گویی و تواضع از ویژگی‌های شاخص او بود.

وی ادامه داد: این شهید جان برکف در رشته‌های ورزشی تکواندو، کونگ‌فو و کوهنوردی گوی سبقت را از دیگران ربود و خوش درخشید.

صیرفی‌نژاد افزود: شهید لب‌سنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مبارزه با اشرار و تحقق اهداف انقلاب راهی منطقه سیستان و بلوچستان شد و به مردم آن دیار خدمات فراوانی ارائه داد به طوری که یاد و خاطره اقدامات انجام شده او در اذهان مردم آن خطه ثبت شده است و هنوز از او به نیکی یاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: فرمانده شهید مهدی لب سنگی ۱۵ مهرماه ۱۳۶۸ به دست اشرار و منافقان در عملیات سیستان و بلوچستان شهید شد و برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی جانش را فدا کرد.

در ادامه این دیدار همسر فرمانده شهید لب سنگی گفت: در استان سیستان و بلوچستان با فقر و محرومیت زندگی کردیم و همواره راضی به رضای خداوند بودیم؛ فرزند سوم ما در آستانه تولد بود که خبر شهادت مهدی را به من اعلام کردند و من پس از تولد فرزندم او را «مهدی» هم‌نام پدرش نام نهادم تا یادش همیشه زنده بماند.

او ادامه داد: پس از شهادت مهدی با فرزندانم به اصفهان برگشتیم و تنها در آن زمان بود که به اندازه قطره‌ای از دریا مصیبت حضرت زینب (س) را درک کردم.

به گزارش ایمنا، اول اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی در تقویم رسمی کشور به عنوان روز «شهدای ورزشکار» نام‌گذاری شده است؛ به همین مناسبت مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان همزمان با فرارسیدن سالروز شهدای ورزشکار ضمن دیدار با خانواده فرمانده شهید مهدی لب سنگی، مقام شامخ این شهید را ستود و از خانواده اش تجلیل کرد.

کد خبر 746669

دیگر خبرها

  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • پوران درخشنده: «عشق» را باید خارج از ایران ساخت
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد
  • زنی که زندگی فوتبالیست مشهور ایرانی را نابود کرد
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • بازیگر مشهور ترک پس از هشت ماه زندگی طلاق گرفت و بلافاصله دوباره عاشق شد!
  • درباره «بی بدن» و «قوی‌دل»/ پرونده‌های واقعی، اشک‌ها و لبخندها
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...