Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دارابی معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانف در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی صدا و سیمای مرکز فارس اظهار داشت: راه اندازی این دفتر زمینه مناسبی برای معرفی سومین حرم اهل بیت (ع) در کشور فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: با راه اندازی این دفتر ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلوزیونی فراملی، ملی و استانی برنامه‌های این حرم مطهر را پوشش میدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارابی ادامه داد: این دفتر میتواند ارتباط خوبی با برنامه سازان صدا و سیما در سراسر کشور برقرار کند و با توافقاتی که برنامه سازان معارفی و مذهبی با صدا و سیمای مرکز فارس داشته اند شاهد پخش برنامه‌های زنده رادیویی و تلوزیونی از سراسر کشور با این حرم مطهر باشیم.

در این مراسم آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان احمدی و محمدی علیه السلام نیز راه اندازی استودیو حرم و دفتر صدا و سیمای در حرم مطهر را زمینه‌ای مناسب برای معرفی سومین حرم اهل بیت علیه السلام اعلام کرد.

سهرابی مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در این مراسم آقای ضا شامخی را به عنوان مسئول دفتر نمایندکی صدا و سیما در حرم مطهر شاهچراغ (ع) معرفی کرد.
انتهای پیام/ر

راه اندازی دفتر صدا و سیمای در حرم شاهچراغ (ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز

غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی یازدهم اردیبهشت
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • راه‌اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند