Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@15:31:20 GMT

زوج جوان در محموله ترانزیتی به ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۴۷۷۶

یک زوج تهرانی از داخل کانتینر یک دستگاه تریلی خروجی از کشور که از ترکمنستان عازم ترکیه بود، در مرز بازرگان از سوی مأموران گمرک کشف شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماموران گمرک بازرگان در بازرسی و کنترل هوشمند و رصد یک محموله ترانزیتی حامل پنبه متوجه قاچاق انسان شدند.

بر همین اساس، در بازرسی و کنترل این محموله به کمک تجهیزات کنترلی، ماموران گمرک در لا به لای بار پنبه یک زوج را کشف کردند که در داخل بار مخفی شده بودند و قصد داشتند به صورت غیرقانونی از کشور خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کامیون از ترکمنستان به ترکیه در حرکت بود که شب گذشته در حین کنترل کامیون های ورودی و خروجی درمرز بازرگان ماموران به یک کامیون خروجی مشکوک شده و در حین بازرسی دقیق دو فرد ایرانی و اهل تهران را در داخل کامیون کشف و دستگیر شدند. افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

تاکنون بیش از ۵۰۰ مورد قاچاق انسان به صورت فردی یا گروهی، ایرانی یا اتباع سایر کشورها از سوی گمرک ایران کشف و در مراجع قضایی پرونده تشکیل شده است.

بر اساس گزارش دفتر اطلاعات منطقه ای سازمان جهانی گمرک (RILO) در سال ۲۰۱۷، گمرک ایران در مبارزه با قاچاق رتبه اول دنیا را کسب کرده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند

سردارناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری محور"زاهدان-نرماشیر"یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاساز‌هایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرز‌های شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روانگردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی