Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، مجتبی پرک در این باره گفت : جلسه کمیسیون ماده ۵ در استانداری تهران برگزار شد .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در ادامه افزود : در این جلسه ، تراکم ۲۴۰ درصد (طبقه چهارم) کوی دانش(چرمسازی) و قطعات امیر کبیر با تلاش شهردار ، شورای اسلامی باقرشهر و واحد فنی شهرسازی شهرداری باقرشهر به تائید کمیسیون ماده ۵ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان تصریح کرد : با تصویب این طرح شهروندان جهت ساخت و ساز که باعث رونق اقتصادی ، بافت نو و ایمن سازی منازل می شود ، تشویق خواهند شد

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه و همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) باقرشهر آماده میزبان شهید گمنام شد.

بر اساس این گزارش طی هفته‌های گذشته و در راستای برگزاری کنگره سرداران ۱۲ هزار شهید استان تهران که مشخص شد شهیدی والامقام مهمان باقرشهر می‌شود.

گفتنی است که مردم شهید پرور باقرشهر و ری از از سه‌راهی خیرآباد تا انتهای بلوار نفت پیکر مطهر این شهید گمنام تازه تفحص عملیات «خیبر» را تشییع کردند.

لازم به ذکر است این مراسم که با حضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام باقری امام جمعه کهریزک، گراوند سرپرست بخشداری کهریزک، سرهنگ شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله «ره»، شهرداران، دهیاران، ائمه جماعات مساجد، مسئولین ادارت و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، خبرنگاران و اصحاب رسانه، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و عموم مردم شریف و شهیدپرور شهرستان ری برگزار شد، پیکر مطهر شهید پس از تشییع در محل میدان اصلی پارک علم و فناوری وابسته به وزارت نفت آرام گرفت.

مرتضی همتی، شهردار باقرشهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت حضور این شهید والامقام در باقرشهر، با بازدید و کار شبانه روزی همکاران مجموعه شهرداری بولوار نفت و محل پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت اکنون برای میزبانی از این شهید والامقام آماده شد.

وی گفت: عمده فعالیت‌های شهرداری در این بلوار در زمینه محوطه سازی، تسطیح، جمع آوری زباله، نخاله‌های زیاد ساختمانی، لکه گیری آسفالت، بهسازی فضای سبز، زیباسازی و فضاسازی این بولوار بعد از سال‌ها بود و در نهایت امروز پیکر این شهید گلگون کفن با حضور گسترده مردم تشییع شد.

کد خبر 6096476

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور