Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - رئیس فرودگاه شاهرود بابیان اینکه در سال گذشته این فرودگاه شاهد انجام هیچ پروازی نبود، گفت: هم‌اکنون شاهد اجرای ۱۰ پرواز در هفته به تهران، مشهد و بالعکس هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حمید پور شامگاه پنج‌شنبه در مراسم ارائه گزارش عملکرد ۲۰ ماهه نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به میزبانی تالار شقایق‌های دانشگاه صنعتی شاهرود بابیان اینکه فرودگاه شاهرود میانگین ۱۰پرواز هفتگی دارد، تأکید کرد: امروز خوشبختانه زیرساخت‌های فرودگاه شاهرود برای انجام پروازهای مداوم آماده است و این امر جز در سایه همراهی مردم، کمیته مردمی حمایت از فرودگاه و مسئولان میسر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه طرح جامع فرودگاه شاهرود در کلاس سه با حضور کارشناسان و مسئولان کشوری مصوب شده و در این طرح تکمیل سیکل پروازها و همچنین مقاصد در کنار مرکز هوایی دیده‌شده است.

انجام ۴ پرواز فلایت تست در شاهرود

رئیس فرودگاه شاهرود گفت: خوشبختانه شاهد انجام چهار فلایت تست نیز در این فرودگاه بوده‌ایم که این پروازها تنها برای آزمایش دستگاه‌های نوری، باند، کمکی، ناوگان حمل‌ونقل، رادیویی و ... در فرودگاه‌ها انجام می‌شود و خوشبختانه توانسته‌ایم نمره خوبی از آن‌ها بگیریم.

حمید پور تأکید کرد: فرودگاه شاهرود دارای اهمیت فروانی برای منطقه است چراکه باوجوداین زیرساخت است که می‌توانیم شاهد حضور پزشکان، دانشجویان، اساتید، سرمایه‌گذار و ...در شهرستان باشیم که برکات آن شامل مجموعه صنعت، تولید، دانشگاه و اقتصاد می‌شود.

وی افزود: یکی دیگر از ظرفیت‌هایی که فرودگاه می‌تواند برای شاهرود و همچنین استان سمنان مهیا سازد باتجربه تلخ زلزله بم و کرمانشاه، امدادرسانی فوری در حالت وقوع بحران ها است که امیدواریم هرگز موقعیتی در این راستا برای استفاده از فرودگاه پیش نیاید اما به هر حال ایجاد زیر ساخت های ایمنی و امدادی نیز باید در دستور کار قرار بگیرد که فرودگاه این امر را امروز برای شاهرود مهیا کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند

به گزارش قدس خراسان، محمود امانی بنی اظهار کرد: نخستین پرواز عمره از مشهد سوم اردیبهشت ماه امسال انجام شد و زائران این پرواز ۱۳ اردیبهشت ماه به ایران و فرودگاه مشهد بازگشتند.

مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد کرد: دومین پرواز نیز با ۲۵۵ مسافر ۱۳ اردیبهشت ماه اعزام شدند که هفته آینده به فرودگاه مشهد بازخواهند گشت.

وی ادامه داد: این پروازها توسط هواپیمایی ایران ایر انجام و انتقال زائران حج عمره از این فرودگاه بدون مشکل و با هماهنگی کامل انجام شد.

امانی بنی بیان کرد: همچنین آمادگی کامل برای انجام پروازهای حج تمتع وجود دارد و بیش از ۱۰ هزار زائر برای حج تمتع ۱۴۰۳ از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از ۲۹ اردیبهشت ماه راهی مکه و مدینه می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • ورود هزار و ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان