Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان پپ گواردیولا با یک برد قاطعانه دیگر برابر آرسنال، این بار به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک تر شدند.

طرفداری- تیم های آرسنال و منچسترسیتی در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر رو به روی هم قرار گرفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه 1 مارس 2018 | 10 اسفند 1396

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس

داور: آندره مارینز

گلزنان: برناردو سیلوا (15)، داوید سیلوا (28) و لروی سانه (33) برای منچسترسیتی

مروری بر جریان بازی

در دقیقه 9 روی پاس مخیتاریان، ضربه رمزی با برخورد به کمپانی تغییر جهت داد ولی ادرسون غافلگیر نشد و توپ را از دروازه اش دور نگه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس سیتیزن ها روی فرصت طلبی و البته آمادگی شان، روی سه ضربه در چارچوب به سه گل رسیدند تا تیم میزبان حسابی به دردسر بیافتد. در دقیقه 39 بالاخره شاهد مهار توپی از چک بودیم و روی ارسالی زمینی از سمت راست، ضربه آگوئرو در دهانه دروازه با حضور به موقع دروازه بان نارنجی پوش از حرکت به سمت دروازه منحرف شد. در نخستین دقیقه از وقت های اضافی نیمه نخست نیز شوت ژاکا از پشت محوطه جریمه در آغوش ادرسون آرام گرفت.

اوتامندی که در نیمه نخست با کارت زرد داور جریمه شده بود، پس از خطای دقیقه 52 خود روی مخیتاریان درون محوطه جریمه خوش شانس بود که اخراج نشد و تنها یک پنالتی به حریف هدیه داد؛ اوبامیانگ پشت توپ ایستاد و آن را به سمت راست خود زد ولی ادرسون بار دیگر با نشان دادن شم پنالتی گیری خود، ناجی دروازه تیمش شد و نتیجه را 3-0 نگه داشت. روی پاس مرتفع رمزی، اوبامیانگ در دقیقه 59 می توانست یکی از گل ها را جبران کند اما ضربه والی این بازیکن گابنی دقت لازم را نداشته و از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 78 شاهد بودیم که پاس در عمقی بلند برای آگوئرو، با شوت این بازیکن آرژانتینی همراه شد ولی پتر چک با واکنش خود مانع از به ثمر رسیدن دویستمین گل آقای گلِ تاریخ باشگاه منچسترسیتی در لباس این تیم شد.

* برای مشاهده امار مسابقه، به صفحه اختصاصی این بازی در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

شرح گل ها

آرسنال 0-1 منچسترسیتی؛ برناردو سیلوا (15): حرکت انفرادی سانه در سمت چپ، خط دفاع آرسنال را به هم ریخت و سپس این وینگر آلمانی در سوی دیگر محوطه جریمه، برناردو سیلوا را پیدا کرد؛ این بازیکن با کشیدن توپ به فضای سمت چپ خود و حرکت در عرض، با شوتی با پای چپ به زیبایی دروازه تیم میزبان را گشود.

آرسنال 0-2 منچسترسیتی؛ داوید سیلوا (28): ارسال زمینی سانه برای آگوئرو با پاس در عمق و هوشمندانه این بازیکن برای داوید سیلوا همراه شد تا این بازیکن با ضربه پای چپ دقیق خود از فاصله ای بسیار نزدیک، چک را مغلوب کند.

آرسنال 0-3 منچسترسیتی؛ لروی سانه (33): پاسکاری کم نظیر شاگردان پپ گواردیولا، اجازه لمس توپ به توپچی ها را نمی داد و در نهایت این حرکت تکمیلی، با پاس واکر برای سانه و گلزنی بسیار راحت این بازیکن از درون محوطه شش قدم حریف همراه شد.

خلاصه بازی

به زودی...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فان باستن از برناردو سیلوا: او بدترین ضربه پنالتی ممکن را زد

پنالتی بد برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید از بدترین پنالتی هایی بود که مارکو فان باستن به چشم دیده است.

طرفداری | منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان توسط غول‌های اسپانیایی حذف شد، در دیداری که با نتیجه ۴-۴ به پایان رسید و در نهایت ضربات پنالتی تکلیف برنده را مشخص کرد. قبل از اینکه ضربه پنالتی رودریگر، تیم رئال مادرید را به نیمه نهایی برساند، ضربه برناردو سیلوا از روی نقطه پنالتی به راحتی توسط آندری لونین مهار شد که حتی برای گرفتن توپ مجبور به حرکت زیادی نشد. پس از بازی، مارکو فان باستن، اسطوره هلندی، به شدت از پنالتی خراب شده توسط بازیکن پرتغالی انتقاد کرد.

فان باستن به شبکه زیگو اسپورت گفت:

اگر می‌خواهیم یک پنالتی ضعیف مثال بزنیم، این یک پنالتی چیزی است که باید به یاد بیاوریم. حتی اگر دروازه‌بان شیرجه شدن به یک گوشه را انتخاب می کرد، باز هم می‌توانست با پایش توپ را دفع کند. این یکی، به شکل افتضاحی بد زده شد، واقعا فاجعه بود. او می‌توانست نقطه دیگری انتخاب کند، می‌توانست صبر کند و ببیند دروازه‌بان چه کار می‌کند، اما هیچ‌کدام از این کارها را انجام نداد. او توپ را به صورت نیمه بلند، نه به گوشه دروازه و نه با قدرت ضربه زد. بدتر از این نمی‌شد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • انتقاد فان باستن از برناردو سیلوا: او بدترین ضربه پنالتی ممکن را زد
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • پیش‌بینی ونگر از تقابل امشب بایرن مونیخ و آرسنال
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال