Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در سفري يک روزه به قم، از دواير ستادي و شعب ارم، انقلاب، توحيد، شهيد باهنر و فلكه جهاد استان بازديد و بر برنامه ريزي مناسب و هوشمندانه براي تحقق كامل اهداف و خط مش هاي ابلاغي، تأكيد كرد.

به گزارش صدای ایران در این بازدیدها، عملکرد شعب استان در حوزه هاي رشد منابع قرض الحسنه جاري و پس انداز، ميزان مصارف و تعداد تسهيلات پرداختي و نيز حجم مطالبات و معوقات بررسي و در خصوص راهکارهاي کسب سهم مناسب از نقدينگي موجود در بازار پولي استان بويژه در ايام پاياني سال، رهنمودهاي لازم به همكاران ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر مرتضی اکبری طی بازدید از شعب استان قم، با تبيين اهميت و نقش بي بديل مقوله ي بانکداري مجازي در رشد و توسعه حال حاضر و نيز حيات آينده بانکها و مؤسسات پولي و مالي، ضرورت برنامه ريزي مدون، نگاه خلاقانه و تلاش مستمر و بيش از پيش در اين حوزه را مورد تأكيد قرار داده و ضمن رصد اقدامات و فعاليتهاي شعب درحوزه بانكداري الكترونيك و بررسي ميزان فروش و ارائه اين خدمات به مشتريان و جامعه هدف بانك در استان، از نزديك در جريان عملكرد و دغدغه هاي همكاران قرار گرفت.
عملیاتی نمودن مطلوب طرح های تسهیلاتي جديد بانک همچون طرح اندوخته خانواده، اندوخته بانوان، پيوند مهر، انگيزش مهر و ... اجراي صحيح تفاهم نامه منعقده با معاونت امور زنان و خانواده نهاد رياست جمهوري و تسريع در پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار، مطالعه دقيق و به هنگام بخشنامه ها و دستورالعمل هاي ابلاغي، حسن برخورد با مشتريان و رعايت کامل اصول مشتري مداري، بهينه سازي موقعيت و مناسب سازي ساختمان شعب و ... از ديگر موضوعات مورد تاکيد در اين بازديدها بود.
شایان ذکر است، در این سفر یک روزه، نجدی مدير امور استان ها و اخوان رئيس اداره کل اعتبارات و بين الملل نيز حضور داشتند.


منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

اکنون، اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند