Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تیران و کرون با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های متنوع و ابتکاری در هفته بزرگداشت مقام زن، گفت: بانوان شهرستان تیران و کرون دارای توانمندی های بسیاری هستند که در این هفته می توان آن ها را به مردم معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر تیران و کرون؛ علی رحمانی در سومین کارگروه کمیسیون امور بانوان و خانواده تیران و کرون، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن، اظهار کرد: ایام میلاد بزرگ بانوی جهان اسلام و هفته بزرگداشت مقام زن فرصت مغتنمی برای بررسی ویژه سیره و روش زندگی ائمه اطهار علیه السلام و دخت نبی اکرم صلی الله علیه و آله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تیران و کرون الگوگیری از حضرت زهرا سلام الله علیها را امری ضروری دانست و گفت: این حضرت بزرگ بانوی مذهب شیعه در کل جهان هستند و ایام میلاد ایشان باید با برگزاری برنامه های با شکوه و در خور شانی گرامی داشته شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های متنوع و ابتکاری در این ایام ویژه بانوان در تیران و کرون، تصریح کرد: بانوان شهرستان تیران و کرون دارای توانمندی های بسیاری هستند که در این هفته می توان آن ها را به مردم معرفی کرده و زمینه پیشرفت و انگیزه بیشتر را فراهم کرد.

رحمانی خواستار همکاری شهرداری، دهیاری، شوراهای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان برای برگزاری این برنامه ها شد و افزود: ایجاد شور و نشاط در دختران جوان و تشویق زوج ها و نوعروسان به برکت این میلاد خجسته به همراه برگزاری کارگاه های آموزشی خانواده تاثیر بسزایی در روحیه و سبک زندگی آن ها خواهد داشت.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه گرامیداشت شعائر اسلامی موجب تاثیرگذاری و آگاهی بخشی نسل جوان و نوجوان خواهد شد، خاطرنشان کرد: آذین بندی شهر و روستاها و برگزاری مراسم های جشن و نورافشانی خاطره خوبی را در ذهن نسل جدید ایجاد کرده و قطعا در تربیت آن ها موثر خواهد بود.

وی یادآور شد: برگزاری دوره های آموزشی پیرامون خانواده برای بانوان آسیب های اجتماعی موجود در جامعه را کاهش خواهد داد که اعضای کمیسیون امور بانوان و خانواده باید فعالیت های چشمگیری را در این زمینه انجام دهند.

رحمانی ضمن هشدار نسبت به فعالیت صندوق های قرض الحسنه غیر مجاز، گفت: صندوق های قرض الحسنه باید با مجوز و تحت نظارت مسئولان فعالیت داشته باشند تا سوء استفاده ای از اموال مردم صورت نگیرد.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: بانوان متقاضی دریافت وام برای اشتغال می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۶۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم میراث‌ دار انبیا در تعلیم و تربیت و انسان‌سازی

مراسم گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان نمونه شهرستانی و کشوری خوی با حضور فرماندار ، مسئولین شهرستانی و معلمان در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی بوتراب برگزار شد .

کریم علی نژاد فرماندار ویژه خوی در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و دیگر شهدای معلم گفت:
معلم خط اول تحول در تعلیم و تربیت و میراث‌دار انبیا در انسان‌سازی بوده و راه انبیا را طی نموده و در تربیت نیروی انسانی در جامعه نقش کلیدی دارند به همین خاطرتکریم آنان وظیفه همگان می باشد.
علی نژاد به خدمت معلمان در مناطق صعب‌العبور اشاره کرد و گفت : 
معلمان در سخت‌ترین شرایط اقلیمی و آب و هوایی ونقاط و موقعیت های جغرافیایی جهت تربیت فرزندان میهن اسلامی تلاش می کنند تا بچه های این کشور را به آگاهی و کمال برسانند .

وی به تاثیرگذاری معلمان در توسعه جامعه اشاره کرد و گفت : معلمان تاثیرگذارترین قشر در توسعه فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی جامعه بوده و حضور فعال دارند بطوری که در  تربیت نسلی انقلابی در دوران های مختلف موفق بوده و مبین آن جوانانی است که از اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس و تا حال پای کار انقلاب حاضر بوده و هستند. 

وی تاکید کرد: معلمان بعنوان افسران سپاه پیشرفت در خط مقدم تربیت نسل انقلابی می باشند و امروز پیشرفت های کشور درتمامی عرصه های علمی، کشاورزی، موشکی،پزشکی و ....مدیون این عزیزان است.

فرماندار خوی معلمان را به مثابه آیه های قرآن همان  مقام محسنین دانست و گفت: معلمان بهترین مصداق آیه محسنین هستندچرا که معلمی یعنی از خود گذشتی یعنی ایثار و فداکاری برای دیگران است و این مقام معلم است.
علی نژاد به حضور پرشور معلمین در جبهه های جنگ اشاره کرد و افزود :
بیشترین شهدای دفاع مقدس را شهدای فرهنگی و دانش آموز شامل می شود بطوری که معلمان با شاگردانشان در جبهه همرزم شدند و فضای درس و مشق را به کنار توپ و تانک بردند تاسرمشق جهاد را به طور عملی به شاگردانشان املا کنند.

فرماندار خوی در پایان سخنان خود گفت : معلمان با نشان دادن راه درست و تفکر انقلابی به مثابه آیه یخرجونهم من الظلمات الی النور انسان ها را از تاریکی ها به سمت نور سوق می دهند.
در ادامه مراسم گرو تواشیح خاتم الاوصیاء آموزش و پرورش سرود 
همتایان معلم را اجرا نمودند .
در پایان مراسم معلمان نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند .

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • راه اندازی ۴۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی در البرز
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • نیروی جوان کیفیت جمعیت هر کشور را معرفی می‌کند
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • معلم میراث‌ دار انبیا در تعلیم و تربیت و انسان‌سازی
  • ایران در تهدید بحران سالخوردگی قرار دارد
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود