Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، مرکز کهگیلویه وبویراحمد، معاون عمرانی استاندار در نشست ستاد مدیریت بحران که با حضور تیم‌های تخصصی امدادی شب گذشته برگزار شدبا اشاره به سخت گذر بودن منطقه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا گفت: نیرو‌های اعزام شده بدون هماهنگی با تیم‌های تخصصی نباید به این محل صعودکنند.
عزیز فیلی افزود: براساس آخرین پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از دوشنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود و عملیات انتقال پیکر‌ها باید از امروز تا قبل از روز دوشنبه انجام شود و باید از این فرصت اندک حداکثر استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عمرانی استاندار از اعزام ۳۰ نفر از کوهنوردان حرفه‌ای از سوی نهاد‌های غیرمردمی به استان خبر داد و اضافه کرد: این افراد در کنار سایر تیم‌های امدادی در روز‌های آینده برای حستجوی پیکر‌ها کمک می‌کنند.
فیلی با اشاره به اینکه این عملیات از ساعت ۹ صبح جمعه در ارتفاع دنا آغاز شد و بالگردها نیز در محدوده عملیاتی مستقر خواهند شدگفت: ۱۰ تیم ۳ نفره با بالگرد به منطقه هلی برن و پرواز تیم‌ها در ۲ عملیات انجام می‌شوند.
وی افزود: به دلیل شرایط خاص جوی و امکان وقوع بهمن دو تیم ۳ نفره کار انتقال اجساد را انجام می‌دهند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای اجرای عملیات دو جبهه شمالی و جنوبی پیش بینی شده است ادامه داد: گروه‌های امدادی در این دو جبهه به ارتفاعات دنا صعود خواهند کرد.
معاون عمرانی استاندار ادامه داد: باتوجه به آفتابی بودن منطقه از امروز به مدت ۴ روز پرواز‌ها و اعزام نیرو‌ها با جدیت بیشتری آغازشد.
فیلی خواستار استفاده از تمامی تجهیزات و امکانات دستگاه‌های اجرایی استان برای پیداکردن پیکر جانباختگان و انتقال آن‌ها به پایین شدو گفت: از کوهنوردان داوطلب محلی برای کمک به تیم‌های امدادی استفاده می‌شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخت گذر بودن منطقه گفت: اولویت نخست ما جستجوی پیکر‌ها و انتقال آن‌ها و پس از آن پیدا کردن جعبه سیاه هواپیما است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از تکمیل تقاطع بلوار شهید کبیری و محله شهر قائم به منظور کاهش ترافیک ایجاد شده در این منطقه و بهبود عبور و مرور ساکنین و دانش آموزان خبر داد.

عباس حلوایی زاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار داشت: بلوار شهید کبیری در ادامه محور ترافیکی میانی شهر، از محله شهر قائم عبور می‌کند و در این سال‌ها عبور از این محله موجب یک گسست اجتماعی در این محله شده بود.

وی با اشاره به ایجاد به هم ریختگی ترافیکی در این محور افزود: به دلیل وجود ترددهای محلی و ادغام آن با ترافیک شهری، ایجاد محور موجب ایجاد مشکلاتی برای عبور و مرور نمازگزاران و دانش آموزان شده بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: به منظور حل این مشکل یک زیرگذر به طول ۷۵۰ طراحی شده است تا ترددها در تقاطع محور شهید کبیری و محله شهر قائم به صورت زیرگذر تسهیل شود.

حلوایی زاده با اشاره به اینکه این تقاطع به صورت ترانشه باز احداث شده و تنها در محله شهر قائم مسقف خواهد بود گفت: طول محور مسقف حدود ۱۰۰ متر تعیین شده است.

وی با اشاره به برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی این پروژه خاطرنشان کرد: به منظور انجام کار، یک مناقصه دو مرحله‌ای برگزار شده تا پیش از پایان اردیبهشت برنده مناقصه مشخص شود و کلنگ زنی اتفاق بیفتد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به دغدغه شهرداری قم برای کاهش مسیر عقد قرارداد و مقدمات اجرای یک پروژه عمرانی گفت: هر چه این فرایندها بیشتر تسهیل شود، پروژه‌ها با زمان و هزینه کمتر احداث خواهند شد.

کد خبر 750368

دیگر خبرها

  • حادثه دلهره آور یک هواپیما هنگام فرود (فیلم)
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • حادثه برای یک هواپیما در هنگام فرود + فیلم
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • برآورد ۲۱۸ میلیارد تومانی برای تونل بلوار شهید کبیری