Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: ترکیب تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا را تلفیقی از جوانان و نفرات باتجربه تشکیل می دهند.

مهدی برائتی پیش از اعزام تیم ملی کشتی آزاد به رقابتهای قهرمانی آسیا در قرقیزستان به خبرنگار مهر گفت: چندین اردوی آماده سازی برای حضور در این مسابقات تشکیل شد که خوشبختانه نفرات اعزامی به قرقیزستان توانستند به آمادگی قابل قبولی دست یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بچه های ما باید در این دوره از رقابتها طبق قوانین جدید به میدان بروند و صبح روز مسابقات وزن کشی کنند.

وی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی سعی کرد تیمی متشکل از جوانان آینده دار و همچنین نفرات باتجربه و عنوان دار را به این مسابقات اعزام کند که این تصمیم طبق اهداف ما برای حضوری قدرتمند در المپیک ۲۰۲۰ توکیو اتخاذ شده است.

مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان قبل از اعزام نیز گفت: تمامی آزادکاران ملی پوش مدتهاست که با حضور در اردوهای تیم ملی بصورت شبانه روزی تلاش و تمرین کردند و امیدوارم با توجه به شرایط قابل قبول روحی و جسمی آنها، با دست پر به کشورمان بازگردند.

برائتی در پایان افزود: هر چند میادین آسیایی برای آزادکاران ایران حکم مسابقات تدارکاتی و معمول را دارد اما نباید فراموش کرد کشتی گیران سبک وزن و میان وزن قاره آسیا نیز جزو بهترین های جهان هستند و مطمئنا رقبای سرسخت و توانمندی برای ملی پوشان ما محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا به شرح زیر است:

جمعه ۱۱ اسفندماه:

ساعت ۱۳:۳۰: مراسم قرعه کشی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم

شنبه ۱۲ اسفندماه:

ساعت ۸:۳۰ تا ۹: مراسم وزن کشی اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم

ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۸ تا ۲۰: مسابقات مقدماتی، شانس مجدد، رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم

ساعت ۱۳:۳۰: مراسم قرعه کشی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم

یکشنبه ۱۳ اسفندماه:

ساعت ۸:۳۰ تا ۹: مراسم وزن کشی اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم

ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۸ تا ۲۰: مسابقات مقدماتی، شانس مجدد، رده بندی وفینال اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم

اختلاف ساعت ایران با قرقیزستان دو ساعت نیم است به طوری که ساعت ۱۰:۳۰ به وقت قرقیزستان ساعت ۸ به وقت ایران است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده است و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت، رقابت‌های رده سنی امید برگزار شد و چهار نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند و همگی صاحب پیروزی شدند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی به برتری دست یافت. وی در دور بعدی با ویشوانا از هند مصاف می‌دهد.   در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی با ارائه مبارزه‌ای تماشایی مقابل جان پائول از فیلیپین به پیروزی رسید تا در مرحله بعدی با گانبولد از مغلوستان روبه‌شود.   در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو برابر ویمارشانا از سریلانکا قرار گرفت و کاملا برتر از حریف بود و پیروز شد. وی در مرحله بعدی با مادامینوف ازبکستانی پیکار خواهد کرد.   در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین توانست کرار اسماعیل از عراق را با شکست بدرقه کند. وی در مرحله بعدی با آکالیکوف از قزاق مبارزه دارد.   فردا دوشنبه و در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا، دو نماینده تیم جوانان ایران بالای رینگ می‌روند.   بر این اساس در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان با رابرت مالنوک از فیلیپین رقابت خواهد کرد و در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی سلطانی با دلگون‌سایخان از مغولستان مبارزه می‌کند.

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم