Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ تقی افرند معاون نظارت براماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت:با جلساتی که با اتحادیه های مرتبط داشته ایم صنوف توجیه شده اند تا از فروش و عرضه مواد اولیه مواد محترقه ، منفجره و همچنین خرید و فروش هرگونه مواد محترقه وارداتی قاچاق، صنعتی یا دست ساز خودداری کنند که در صورت مشاهده برابر قانون اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مالکان انبارهایی که محل خود را به نگهداری و تولید این نوع مواد تبدیل کنند با پلمپ و ابطال دائمی جواز مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

هشدار پلیس نظارت براماکن عمومی پایتخت به صاحبان انبارها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌فروش بیش از ۵۰۰۰ بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت:‌ طی ۳ روز گذشته بیش از ۵ هزار بلیت ناوگان اتوبوسی ویژه ایام تعطیلات نوروزی پیش‌فروش شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی دوشنبه _ بیست و هشتم اسفند _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا ۲۶ اسفندماه، ۵۵۸۰ بلیط اتوبوس ویژه تعطیلات ایام نوروز پیش‌فروش شده است.

وی افزود: از ۵۵۸۰ بلیط پیش‌فروش شده، ۲۳۱۰ بلیت به‌صورت اینترنتی و ۳۲۷۰ بلیط به‌صورت حضوری پیش‌فروش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته ۲۱ هزار مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شده است که سهم ناوگان سواری ۵ هزار و ۷۰۰ مسافر، ناوگان مینی‌بوس ۱۰ هزار مسافر و ناوگان اتوبوسی ۵۳۰۰ مسافر است.

کهریزی از برپایی میز خدمت به‌منظور ارائه خدمات حداکثری به مسافران نوروزی استان کرمانشاه و تکریم ارباب‌رجوع در پایانه‌های مسافربری شهید کاویانی خبر داد و خاطرنشان کرد: میز خدمت و پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی در پایانه مسافربری شهید کاویانی با حضور همکاران اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه به‌صورت ۲۴ ساعته در نوروز نسبت به رفع مشکلات رانندگان و شرکت‌ها اقدام نموده و با پاسخگوی مسافران خواهند بود.

وی در پایان گفت: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگو است و مسافران علاوه بر آن می‌توانند انتقادات، پیشنهادها و مشکلات خود را به این سامانه در میان گذاشته و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.

کد خبر 737371

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در صومعه‌سرا/ ۱۶ نفر دستگیر شدند
  • پیش‌فروش بیش از ۵۰۰۰ بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • پیش‌فروش ۵۰۰۰ بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی در کرمانشاه
  • اضافه وزن؛ معضل اصلی تعطیلات نوروزی/تولید سم افلاتوکسین با نگهداری آجیل در رطوبت
  • بازدید از سردخانه و محل نگهداری و توزیع میوه شب عید
  • کشف بیش از ۷۳ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در بندرانزلی
  • بررسی قیمت و کیفیت انواع ایزوگام و کاربرد آن ها
  • غذای آلوده عامل ۲۰۰ بیماری/ جزئیات بازرسی‌های بهداشتی از اصناف در تعطیلات نوروز
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • طرز استفاده از ماسک صورت (آموزش صفر تا 100)