Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "آرزوی مرگ" به کارگردانی "الی روث" که قرار بود 22 نوامبر 2017 اکران شود با تغییر در برنامه، اکران بین‌المللی خود را امروز در سینماهای جهان آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "آرزوی مرگ" به کارگردانی "الی روث" که قرار بود 22 نوامبر 2017 اکران شود با تغییر در برنامه، اکران بین‌المللی خود را امروز در سینماهای جهان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلیس که با فیلم "جان سخت" برای خود نامی به یادماندنی به یادگار گذاشته سالها در این فیلم گیشه سینمای هالیوود را رونق بخشیده و حالا با فیلم "آرزوی مرگ" بار دیگر توانایی خود در سینمای اکشن را به رخ می کشد.

این فیلم روایت پدری است که بعد از مرگ خانواده و فرزاندانش به ماشین کشتار مبدل می شود و انتقام خانواده اش را می گیرد. بروس ویلیس نقش اول این فیلم را بر عهده دارد.

وینسنت اونتوریو، جک کیسی، الیزبات شان، بائو نپ و مایک ایپس از جمله سایر بازیگرانی هستند که در کنار بروس ویلیس به ایفای نقش پرداخته اند.

ویلیس به تازگی بازی در فیلم "اولین کشته" را به پایان رسانده است. فیلم سینمایی "اولین کشته" به کارگردانی "استیون سی میلر" از 21 ژوئیه 2107 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

بروس ویلیس، هایدن کریستنسن، گتین آنتونی، شارلوت کرک، مگی آویلا و چلسی می از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم روایت دزدی بانک در خیابان وال‌استریت نیویورک است. س از این سرقت یکی از پلیس‌ها رد دزدها را می‌زند اما در این راه جان پسرش به خطر می‌افتد.

بروس ویلیس یکی از باسابقه‌ترین بازیگران سینمای اکشن هالیوود که مجموعه فیلم‌های "جان سخت" را بازی کرده در این فیلم نقش اصلی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین «ویلای ساحلی» عیاری و ۲ فیلم دیگر

آخرین ساخته کیانوش عیاری همزمان با نوروز ۱۴۰۳ راهی اکران آنلاین می‌شود.

به گزارش ایسنا، سه فیلم سینمایی «ویلای ساحلی»، «والدین امانتی» و «قطع فوری» قرار است در پلتفرم فیلم‌نت به صورت اختصاصی اکران آنلاین شوند.

فیلم «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری که آخرین روزهای اکران خود را روی پرده سینماها پشت سرمی‌گذارد، از ساعت ۲۰ جمعه سوم فروردین ۱۴۰۳ در بخش «سینما آنلاین» این پلتفرم اکران خود را آغاز می‌کند.

در فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر از بازیگران اصلی هستند و زنده‌یاد کیومرث پوراحمد نیز در فیلم عیاری ایفای نقش کرده بود.

داستان فیلم «ویلای ساحلی» در یکی از شهرهای شمالی اتفاق می‌افتد. ماجرا از این قرار است که مردی به نام چاوش که صاحب یک ویلا است می خواهد همراه دخترش که در دانشگاهی در خارج از کشور پذیرش شده برای ۶ ماه به سفر برود و ویلا را به مردی به نام یونس می‌سپارد که بعد از آن اتفاق‌هایی در ویلا رخ می‌دهد.

فیلم «والدین امانتی» نیز در ژانر کمدی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان از ساعت ۲۰ دوشنبه ۲۸ اسفند اکران آنلاین می‌شود. نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این فیلم حسین قناعت است و در خلاصه داستان آن آمده است: در یکی از روستاهای شمال که بیشتر زمین‌های کشاورزی و بخشی از جنگل‌هایش تبدیل به ویلا هایی برای اسکانِ مسافران تهرانی شده، خواهر و برادری دوازده و ۱۰ ساله، زندگی می‌کنند که با دیدنِ علایق و نحوه زندگی کودکانِ هم سنِ شهری خود، به این نوع زندگی علاقمند می‌شوند و رغبتی به زندگی با خانواده خود ندارند.  

بیژن بنفشه‌خواه، شبنم قلی خانی، آناهیتا همتی، رامین ناصرنصیر، یوسف صیادی، بهنوش بختیاری، پارسیا شکوری، عسل قرائی (بازیگران کودک)، مرتضی زارع، فاطمه هاشمی، عباس محبوب، مهسا ایرانیان، رها آقازاده و شهرام قائدی و نادر سلیمانی از جمله بازیگران فیلم «والدین امانتی» هستند.

همچنین فیلم «قطع فوری» ساخته مریم بحرالعلومی از ساعت ۲۰ چهارشنبه اول فروردین در بخش «سینما آنلاین» اکران خود را به صورت آنلاین آغاز می‌کند. «قطع فوری» بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی او در روزگار همه‌گیری بیماری کرونا تولید شده است.

در این فیلم زنده‌یاد علی انصاریان هم بازی کرده و داستان، قصه‌ای عاشقانه در شبی را روایت می‌کند که زمین لرزه‌ای پنج ریشتری، تهران را می‌لرزاند.  

سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی‌پور، علی یعقوبی، خشایار بحرالعلومی، احمدرضا معراجی، علی اردلان، رامینا حسینی، گلبرگ محمدی، آرمان درویش و روشنک عجمیان، با هنرمندی شقایق فراهانی، سوگل طهماسبی و سیاوش چراغی‌پور، با معرفی الهه منصوریان، سیداحمد حسینی، ساسان کریمی و آخرین نقش‌ آفرینی جاودانه علی انصاریان بازیگران «قطع فوری» هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقم چشم‌گیر فروش «فسیل» در اکران آنلاین
  • «تل ماسه ۲» به مرز نیم میلیارد دلاری رسید
  • فسیل رکورد فروش اکران آنلاین را هم زد
  • ماجرای لقب هالیوود-راک در WWE چیست؟
  • فیلم| اکران المان‌های ویژه ماه رمضان در پایتخت
  • اکران آنلاین «ویلای ساحلی» عیاری و ۲ فیلم دیگر
  • (تصاویر) سلبریتی‌های ثروتمند هالیوود که برای خرید خانه وام گرفته‌اند
  • داستان جذاب شکل‌گیری مغز به روایت بهرام رادان
  • ۹ نکته جالب درباره جکی‌چان که نمی‌دانستید
  • اعلام اسامی فیلم‌های اکران نوروزی