Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:53:56 GMT

برانکو مقصر اصلی شکست در دربی 86

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۷۴۵۵

برانکو مقصر اصلی شکست در دربی 86

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو که چندین سال در پرسپولیس مربیگری می کند برخی از رفتارهایش دور از انتظار است. سرمربی پرسپولیس در حالی دربی 86 را به استقلال رقیب سنتی واگذار کرد که خودش می داند بزرگترین اشتباه خود را  در چینش و ترکیب تیم مرتکب شد. 

برانکو در چیدن ترکیب اولیه چنان لجبازانه و خود سرانه تصمیم گرفت که احساس هواداران  و اهمیت دربی را فراموش کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لجبازی بی دلیل با مسلمان و استفاده نکردن از نوراللهی از ابتدای بازی و اصرار به استفاده از ربیع خواه و ماهینی در همه بازی ها از جمله اشتباهات برانکو در دربی 86 بود. 

پرسپولیس در حالی این دیدار را واگذار کرد که به اشتباه برانکو باید ضعف مفرط چند بازیکن را هم اضافه کنیم. خلیل زاده و سید جلال حسینی  در روز خوب خود نبودند و دفاع پرسپولیس بارها با اشتباهات این 2 بازیکن  در دربی پایتخت آسیب پذیر نشان داد. 

ربیع خواه و کامیابی نیا هم در اوج ناهماهنگی با رسن بودند تا به طور عملی میانه زمین مسابقه در اختیار استقلال قرار بگیرد که بهترین بازیکنانش در مرکز زمین بودند. جپاروف و ابراهیمی 2 هافبک استقلال توپ و میدان را در این بازی در دست گرفته بودند و اجازه نمی دادند پرسپولیسی ها نفس بکشند. 

وحید امیری و محمد انصاری در جناح چپ گویا در یک دیدار محلی بازی می کردند و آن قدر پراشتباه بودند که گاهی شک می کردیم که این 2 بازیکن از ملی پوشان تیم پرسپولیس هستند. 

حسین ماهینی در جناح راست بازیکن ضعیف دربی 86 بود و تلاش های احمد زاده هم در این بازی بی فایده بود و او یک نفره زورش به استقلالی ها نمی رسید. 

دفاع استقلال هم چنان با تجربه عمل کرد که علیپور مثل تفنگ بی فشنگ کاری از دستش بر نیامد و بیکارترین بازیکن این بازی بود. 

از برانکو بعید بود که در این دیدار حساس که پیروزی در آن قهرمانی را مسجل می کرد از یک مهاجم استفاده کند و منشا را در نیمکت ذخیره ها قرار بدهد. 

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشت و ضعیف ترین بازی فصل خود را در این نیمه انجام داد اما در نیمه دوم با ایجاد چند تغییر توانست میانه زمین را از استقلال بگیرد و با آمدن محرمی، منشا و نوراللهی به زمین روند بازی این تیم تغییر کرد اما افسوس که با دفاع اتوبوسی استقلال مواجه شد و هر چه تلاش کرد به در بسته خورد. 

به هر حال شفر دست برانکو را خوانده بود و باهوش تر عمل کرد و این مربی آلمانی توانست در این دیدار سنتی هم پرسپولیس را شکست بدهد و هم انتقام باخت دور رفت را از پروفسور بگیرد. 

پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند که 3 امتیاز دربی با ارزش تر از  قهرمانی در یک فصل  است اما متاسفانه در روزی حساس مغز پروفسور هنگ کرد تا احساس هواداران بی شمار پرسپولیس فدای لجبازی های این مربی کروات شود. 

البته سرخپوشان پایتخت با نتیجه ای که امروز ذوب آهن گرفت به طور عملی قهرمان لیگ برتر شدند مگر اینکه اتفاقاتی رخ بدهد که بعید به نظر می رسد. 

مهره چینی اشتباه برانکو منجر به شکست در دربی 86 شد 

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سرخپوشان پایتخت با تفکرات و مهره چینی اشتباه برانکو در دربی 86 شکست خوردند. آنها صلابت و شادابی لازم را برابر استقلال نداشتند. 

او ادامه داد: نقش ربیع خواه در میانه زمین پرسپولیس مشخص نیست و از این بازیکن به درستی در بازی ها استفاده نمی شود. مسلمان بهترین پاسور لیگ برتر است و با بازی روانش می تواند به پرسپولیس کمک کند اما برانکو از این بازیکن استفاده نکرد. سیامک نعمتی هم بازیکن موثری در چند بازی گذشته بود اما این بازیکن یک دقیقه هم برابر استقلال وارد زمین نشد. برانکو انگیزه را از بازیکنان گرفته است و آنها برایشان فرقی نمی کند که بازی کنند یا در نیمکت ذخیره ها باشند. 

کلهر تصریح کرد: پرسپولیس در میانه زمین یک هافبک طراح ندارد تا پاس های خوبی به مهاجمان بدهد. در تیم کمبود یک هافبک بازیساز در میانه زمین احساس می شود. صادق محرمی پدیده فصل گذشته در ترکیب اصلی نبود اما بعد از حضورش در نیمه دوم باعث شد که پرسپولیس بهتر بازی کند. آنالیز شفر از برانکو در دربی 86 بهتر بود و  این مربی توانست با مهره چینی خوب خود برابر پرسپولیس برنده شود. 

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: من تعجب کردم که چرا از منشا از ابتدای بازی استفاده نشد چرا که این بازیکن به همراه علیپور می توانست برای مدافعان استقلال دردسر ساز شود. سه مدافع ثابت استقلال به صورتی فضا ها را بسته بودند که علیپور به صورت عملی از بازی خارج شد. 

او در پایان خاطر نشان کرد: برانکو برای اینکه تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت دست یابد باید سیستم بازی و ترکیب تیمش را تغییر بدهد تا در این رقابت ها به موفقیت برسد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی