Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن مرتضوی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این حادثه در 10 کیلومتر بعد از روستای کبوترخان به سمت رفسنجان رخ داد که بلافاصله کد های اورژانس 115 سوم شهری و کبوترخان به محل اعزام شد.
وی با اشاره به اینکه سه سرنشین در این خودرو حضور داشتند تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه 2 برادر حدود 35 و 37 ساله به علت شدت جراحات در صحنه حادثه جان باختند و نفر سوم نیز که مصدوم شده بود به بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضوی با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است توصیه کرد: علیرغم عدم استاندارد بودن جاده و خودروها بازهم علت اصلی حوادث بی احتیاطی است .
وی ادامه داد: رانندگی در حالت خواب آلودگی، خوردن و آشامیدن ، با موبایل صحبت کردن و پیام دادن ....باعث بروز حوادث است ، حادثه در کسری از ثانیه رخ داده اما تبعات آن تا سالها ادامه دارد؛درنحوه رانندگی خود تجدید نظر کنیم.
رفسنجان در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.
7433/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد

مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان در اطلاعیه‌ای میزان پیش‌بینی بارندگی در نقاط مختلف استان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بنا به اعلام مرکز مدیریت راه‌های استان کرمان و با توجه به پیش‌بینی تجمیعی هواشناسی، میزان بارش باران تا ۲۴ ساعت آینده در محور باغین – بردسیر و باغین – جوپار ۱۵ میلی متر، محور باغین – رفسنجان ۱۶ میلی متر خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است: میزان بارش باران در محور کرمان – کوهپایه ۱۰ میلی متر، محور زرند - حتکن ۱۲ میلی متر، محور زرند – کوهبنان (دشتخاک) ۱۲ میلی متر و محور زرند – راور (عیسی آباد) ۱۱ میلی متر است.

هم‌چنین طی ۲۴ ساعت آینده محور گلباف – حرمک - کشیت ۱۲ میلی متر، محور سیرچ - اندوهجرد ۱۰ میلی متر، محور سیرچ - شهداد ۱۰ میلی متر، محور راین - جیرفت ۱۰ میلی متر بارندگی خواهند داشت.

کد خبر 747900

دیگر خبرها

  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز