Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:18:28 GMT

آمار جالب برای زننده گل دربی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۷۸۳۳

آمار جالب برای زننده گل دربی

وریا غفوری در آخرین دقیقه نیمه نخست دربی موفق شد دروازه سرخپوشان را باز کند تا یک اتفاق خوب را برای خودش رقم بزند.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نیمه نخست که حملات این تیم را از جناح راست پایه ریزی می کرد، در آخرین دقیقه نیمه نخست تنها گل بازی را برای استقلال زد تا آبی پوشان مزد برتری نیمه نخست شان را با این گل گرفته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین باری بود که وریا غفوری در این فصل برای استقلال گلزنی کرد.

سومین گلی که وریا در این فصل برای استقلال زد، سومین گلی بود که او در همه سال هایی که در لیگ برتر بازی کرده به تیم پرسپولیس زده است.

این بازیکن برای اولین بار با پیراهن پاس همدان موفق به گشودن دروازه پرسپولیس شد و برای دومین بار نیز با پیراهن تیم نفت تهران گل زدن به پرسپولیس را تجربه کرد.

غفوری اولین گل خود با پیراهن استقلال را به پرسپولیس در دقیقه ۴۵ دربی ۸۶ به ثمر رساند تا همین گل سه امتیاز ارزشمند را برای آبی پوشان به ارمغان بیاورد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۷۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و آلومینیوم زیباترین بازی این دور از جام حذفی را در اراک برگزار کردند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی پرگل ۴-۴ رسیدند، ولی در ضربات پنالتی این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

عارف حاجی عیدی بازیکن آلومینیوم که جزو خوب‌های تیمش در این بازی بود و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم تبدیل به گل کرد، در پایان بازی و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های جالبی را انجام داد. این بازیکن عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او همچنین برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند در لیگ قهرمان شود. حاجی‌عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، او آیا طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من درحال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • طبیعت مچ ذوب‌آهن را خواباند
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • پایان نوبت نخست آزمون سراسری مازندران در صحت و امنیت
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • برگزاری مزایده بناهای تاریخی استان مرکزی در نیمه نخست سال جاری
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!