Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-19@06:04:02 GMT

زنی آلت تناسلی شوهر سرد مزاجش را برید (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۷۹۱۷

زنی آلت تناسلی شوهر سرد مزاجش را برید (عکس)

زنی آلت تناسلی شوهر سرد مزاجش را برید (عکس)

 

زنی که در حسرت رابطه جنسی با شوهرش بود آلت جنسی شوهر سرد مزاجش را بعد از ده سال تحمل عدم نزدیکی با وی ,برید ! به گزارش ایران ناز این زن که  از ممانعت شوهرش از نزدیکی و دخول , صبرش به سر رسیده بود , خشمش را سر آلت جنسی شوهرش خالی کرد!

 

ریتا یاداو ۲۸ ساله بعد از ده سال رد مقاربت جنسی از  سوی شوهرش صبح روز پنج شنبه هفته گذشته در خانه شان در غازی آباد اوتر پردیس یکی از ایالت های شمالی هند به اوحمله کرده و آلت تناسلی او را با چاقو برید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این زن هندی می گوید که شوهرش در مدت ۱۱ سال عروسی آن ها ۱۰ سال می شود که با او هرگر مقاربت جنسی نداشته و اطمینان دارد که شوهرش با کس دیگری رابطه داشته است.

 

این زن می‌گوید که “او همیشه به من می گفت از من نفرت دارد و همه روزه با هم می جنگیدیم. او می گفت حتا از دیدن به طرف من متنفر است.”

 

 

 

این زن هندی همچنان می گوید که شوهرش همواره او را از داشتن ارتباط با خانم دیگری تهدید می کرد و این کار باعث شده بود که از داشتن فرزند ناامید شود.

 

ریتا یاداو بعد از بریدن آلت تناسلی شوهرش، خود را به مرکز محلی پلیس تسلیم کرد .

 

ریتا یاداو که اکنون در زندان است می گوید “وقتی که من التماس می‌کردم که فرزند داشته باشیم، او اعتراف کرد که کسی دیگری را دوست دارد. من سال‌ها با شکنجه و عذاب از سوی شوهرم زندگی کردم اما دیگر تحمل نتوانستم.”

 

این زن ۲۸ ساله هندی که شوهرش یک تاکسی ران است و از طرف شب کار می کند گفته که صبح روز پنج شنبه وقتی که شوهرش از کار به خانه برگشت، برای دوش گرفتن به حمام رفت اما وقتی که از حمام بیرون شد، به او حمله آور شده و با ضربه ای او را بی هوش ساختم. سپس با استفاده از چاقو آلت تناسلی او را بریدم.

 

این زن پس از بریدن آلت تناسلی شوهرش او را در داخل حمام زندانی می کند و خود را به مرکز محلی پلیس تسلیم می نماید.

 

منابع می گویند که یکی از دوستان وید پراکاش پس از ارتباط با او، این مردرا به بیمارستان جیپی انتقال می دهد.

 

جی پراکاش چاوبی، بازرس مرکز محلی پولیس خورا می گوید که این زن با تسلیم شدن به پلیس به جرم اش اعتراف کرده و تمامی جریان را توضیح داده است. او اعتراف کرده که در اثر قهر بر شوهرش حمله آور شده و اقدام به این عمل نموده است.

 

وید پراکاش مردی که آلت تناسلی اش بریده شد یک تاکسی ران است و از صبح تا شب کار می کند دکتر سوبارب گوپتا، جراح بیمارستانی  که این مرد هندی در آن بستری است گفته است “وقتی که وید پراکاش به  بیمارستان آورده شد، در وضعیت بدی قرار داشت و خون زیادی از دست داده بود. ما با عمل جراحی فوری توانستیم زندگی و عضو بدن او را نجات دهیم.”

 

دکتران در این بیمارستان توانستند پس از ۵ ساعت جراحی آلت تناسلی این مرد را پیوند بزنند.

 

ریتا یاداو هنوز بر اساس ماده ۳۲۶ قانون جزای هند در زندان به سر می برد.

 

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید از مربی طارمی: شوهر نمونه و پدر خوب!

به گزارش "ورزش سه"، سسیلیا پدرتو، مربی پورتو، از طریق رسانه‌های اجتماعی از سرخیو کونسیسائو تمجید کرد.

در آستانه روز پدر، که این سه‌شنبه در پرتغال جشن گرفته می‌شود، بیوه خوزه ماریا پدرتو تاکید کرد که او با «شخصیت، عزم و همدلی سرمربی پورتو با دیگران» همذات پنداری می‌کند و عکسی از کونسیسائو در بغل فرانسیسکو، پسرش، منتشر کرد.

او نوشت: "روز پدر نزدیک است و این تصویر به اندازه هزار کلمه ارزش را دارد! سرجیو کونسیسائو، یک انسان بی‌نظیر، یک شوهر خوب و یک پدر نمونه… من با شخصیت، عزم و همدلی شما با دیگران همذات پنداری می‌کنم.  زمانی که پورتو بخواهد و بازیکنانش به ایده‌های محکم خود ایمان داشته باشند، هیچ حد و مرزی وجود نخواهد داشت. روز پدر را به سرجیویِ ما و تمام پدرانی که من را دنبال می‌کنند، تبریک می‌گویم."

دیگر خبرها

  • تمجید از مربی طارمی: شوهر نمونه و پدر خوب!
  • آشپزی آسان، سریع و لذیذ: تخم مرغ را این طوری بپزید!
  • درد امان بازیکن محبوب ژاوی را برید
  • حسادت خنده دار دانش آموزان پسر به شوهر معلمشان
  • (ویدئو) شوخی رشید با شوهر المیرا شریفی مقدم روی آنتن زنده!
  • پشت‌پرده سریال آمرلی؛ تصویری جنجالی از مصطفی زمانی با مدل زن عراقی که از شوهرش طلاق گرفته است!
  • چه خوب روبان می‌برید آقای وزیر
  • آموزش بامزه استفاده از چاپستیک توسط شوهر کره‌ای یک دختر ایرانی (فیلم)
  • ببینید | آموزش بامزه استفاده از چاپستیک توسط شوهر کره‌ای یک دختر ایرانی
  • آلت تناسلی مار‌های ماده سرانجام کشف شد