Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرسنال پس از باخت دوباره تیمش به منچسترسیتی به پایین آمدن اعتماد به نفس شاگردانش اعتراف کرد و از آنها خواست با هم متحد بمانند. ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین باخت متوالی آرسنال برابر منچسترسیتی بعد از باخت 3 بر صفر یکشنبه‌اش در فینال جام اتحادیه، شب گذشته (پنجشنبه) با همان نتیجه در خانه توپچی‌ها و این بار در لیگ برتر رقم خورد، البته به شکلی سنگین‌تر چرا که این بار تمام گل‌های بازی در همان نیمه اول به ثمر رسید و کار میزبان در 45 دقیقه نخست یکسره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسن ونگر سرمربی آرسنال پس از بازی اظهار داشت: می‌دانستم نیمه اول برای ما سخت خواهد شد چرا که شکست یکشنبه شب به اعتماد به نفس بازیکنان ما ضربه زده بود و بالعکس حریف هم با با روحیه به میدان آمده بود. به همین دلیل آنها از هر اشتباه و ضعف دفاعی ما در نیمه اول بهره بردند. در نهایت من باید بگویم که ما به یک تیم طراز اول باختیم که در حال حاضر بهترین تیم کشور است.

دو باخت متوالی آرسنال برابر من‌سیتی بار دیگر بحث لزوم برکناری ونگر پس از دو دهه مربیگری در این تیم را مطرح کرد. او اما به جای صحبت در این مورد از بازیکنانش خواست که اتحادشان را حفظ کنند.

او گفت: ما روی عملکردمان تمرکز می‌کنیم و زمانی که روی تیم‌تان چنین فشاری وجود دارد شما باید نشان دهید که تیمی متحد دارید نه تیمی که در آن چند دستگی وجود دارد. باید متحد ماند و کنار هم کار کرد تا اعتماد به نفس به تیم برگردد.

باخت آرسنال به سیتی در ورزشگاه امارات میان این تیم با آخرین سهمیه لیگ قهرمانان 10 امتیاز فاصله انداخت و شانس آن را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمتر از قبل کرد. به این ترتیب قهرمانی در لیگ اروپا واقع‌بینانه‌ترین شانس توپچی‌ها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی آرسنال

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی آخر هفته‌ای بارانی برای کرمانشاهیان خبر داد و گفت: دمای هوا در استان کرمانشاه کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از خروجی مدل‌های هواشناسی، سامانه بارشی حاکم در جو منطقه، همچنان تا شنبه هفته آینده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً طی ساعاتی از ظهر تا اواخر وقت هر روز و در نیمه شمالی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص در روز جمعه و در مناطق یاد شده، با رگبار تگرگ، آب‌گرفتگی معابر و رواناب نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: روز یکشنبه موقتاً از شدت بارندگی در سطح استان کاسته می‌شود، اما روزهای دوشنبه و سه‌شنبه و با گذر موج ناپایدار دیگری مجدد شاهد بارش‌هایی همراه با رعدوبرق، بویژه در نیمه شرقی استان خواهیم بود.

زورآوند اضافه کرد: دمای روزانه‏ هوا که تا پایان هفته به شکلی نسبتاً محسوس کاهش پیدا‬ می‌کند، روزهای شنبه و یکشنبه روند افزایشی خواهد داشت.

کد خبر 749761

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • حذف اتحاد کلبا از جام حذفی در شب گلزنی قائدی
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏