Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا قرار است «ریچارد کلاریدا»، مدیر شرکت خدمات مالی آمریکایی و چند ملیتی «پیمکو» و استاد دانشگاه کلمبیا را به عنوان معاون رئیس بانک مرکزی آمریکا (فدرال رزرو) انتخاب کند.

روزنامه وال استریت ژورنال نخستین بار این خبر را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریچارد کلاریدا از سال 1988 استاد اقتصاد دانشگاه کلمبیاست و سال 2006 به عنوان مدیر و مشاور در شرکت «پیمکو» انتخاب شد.

دونالد ترامپ اوایل ماه نوامبر هم «جروم پاول» را به عنوان گزینه انتخابی خود برای ریاست فدرال رزرو معرفی کرده بود. به دنبال این تصمیم ترامپ، «جنت یلن»، رئیس سابق بانک مرکزی آمریکا از سمت خود استعفا کرد. یلن می توانست حتی با وجود ریاست جروم پاول، تا سال 2024 در عضویت هیئت مدیره بانک مرکزی آمریکا خدمت کند؛ اما تصمیم به استعفا گرفت.  یلن در نامه استعفای خود نوشته بود: خدمت در بانک مرکزی آمریکا برای من یک امتیاز و افتخاری بزرگ بود.

تصمیم ترامپ برای انتخاب نکردن جنت یلن برای دومین دوره ریاست بانک مرکزی آمریکا در حالی رخ داد که او پیش‌تر اعلام کرده بود یلن در مدت ریاستش عملکرد بسیار خوبی داشته است.

دونالد ترامپ چندی پیش هم «رندال کوارلز» را به عنوان ناظر جدید بانک مرکزی انتخاب کرد. سابقه ریچارد کلاریدا نشان می دهد که او هم همانند جروم پاول و رندال کوارلز سیاست های مالی دونالد ترامپ را دنبال می کند.

انتهای پیام/

گزینه ترامپ برای تصدی سمت معاون رئیس بانک مرکزی آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

 محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند