Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان کشوری و همچنین روستاییان و عشایری که مددجوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیستند تا قبل از اتمام سال جاری سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را دریافت خواهند کرد.

در نیمه اول بهمن ماه سال جاری بود که رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که همه مشمولان سهام عدالت به جز چهار گروه، سود سهام عدالت خود مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، این چهار گروه در ۱۲ بهمن ماه سال جاری سود سهام عدالت دریافت نکردند. گروه اول کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی، گروه دوم کارگران فصلی ساختمان که سال ۱۳۹۲ به بعد ثبت نام شده اند، گروه سوم روستاییان و عشایر که از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی نیستند، گروه چهارم افرادی که قبلا تحت حمایت کمیته امداد یا سازمان بهزیستی بودند ولی از سال ۱۳۹۴ به هر دلیلی دیگر مددجو نبوده اند. البته تمام این افراد تا آن تاریخ یک سوم از سود سهام عدالت خود را دریافت کرده بودند و دو سوم از سودشان نزد شرکت های سرمایه پذیر بود.

پوری حسینی در آن زمان وعده داد که این این چهار گروه تا پایان اسفندماه سال جاری سود سهام عدالت خود را خواهند گرفت. تا امروز که در نیمه اول اسفند ماه سال ۱۳۹۶ به سر می بریم، دو گروه از آن چهار گروه سود سهام عدالت خود را دریافت کردند.

در هفته ای که گذشت باقی مانده سود سهام عدالت مربوط به کارگران فصلی و ساختمانی به حساب این گروه از مشمولان واریز شد. علاوه بر این در  نیمه دوم بهمن ماه سال جاری نیز دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مددجویانی که سابقا تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی قرار داشتند، اما به دلایلی از پوشش آن نهاد بیرون آمدند، سود سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت می‌کنند.

در نتیجه تنها دو گروه از مشمولان سهام عدالت باقی مانده اند که دو سوم از سود سهام خود را دریافت نکرده اند؛ یکی کارمندان شاغل در دستگاه های اجرایی و دیگری روستاییان و عشایری که مدد جوی کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیستند. این دو گروه طبق وعده های سازمان خصوصی سازی تا پایان سال جاری سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

تعدادی از مشمولان سهام عدالت هنوز شماره شبای بانکی خود را نزد سامانه مربوط به سهام عدالت ثبت نکرده اند، در نتیجه سازمان خصوصی سازی نمی تواند مبالغ مربوط به سود آن ها را بپردازد.

مشمولانی که تا کنون شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده اند می توانند با مراجعه به سایت www.samanese.ir شماره شبای خود را اعلام کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در صورتی که به اعتراضات خود پایان ندهند، دریافت کرده است.

مری لاولور گفت: «من گزارش‌های نگران‌کننده‌ای مبنی بر اینکه دانشجویان اگر به اعتراضات مسالمت‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده پایان ندهند، با تعلیق مواجه می‌شوند، دریافت کرده‌ام.»

وی خاطرنشان کرد: «این اقدام نقض آشکار حق آنها برای تجمع مسالمت‌آمیز است.»

گفتنی است، تظاهرات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالت‌ها و دانشگاه‌های مختلف در سراسر ایالات متحده ادامه دارد.
 

دیگر خبرها

  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند؛ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا