Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا- معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان گفت: عملیات تیم‌های امدادی اعزامی به محل سقوط هواپیما برای یافتن بقایای پیکر جانباختگان در تماس بی‌سیمی با آنها به‌خوبی پیش می‌رود و نتیجه نهایی جست و جو، به‌احتمال امشب اعلام می‌شود.

عزیز فیلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 تیم از کوهنوردان جمعیت هلال احمر و تکاوران ارتش در شرایطی سخت که از صبح امروز به ارتفاعات چهار هزار متری محل سقوط هواپیما اعزام شده بودند ساعت 10 امروز در قله پازن پیر فرود آمدند و مشغول جست و جو برای یافتن پیکر جانباختگان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد فرماندهی عملیات میدانی اعم از امدادی، امنیتی و انتظامی برای جست و جوی پیکر جانباختگان و پیدا کردن جعبه سیاه هواپیما را بر عهده گرفته است، گفت: عملیات از سمت سمیرم و پادنا به‌طور کامل متوقف نشده و در صورت لزوم همکاری خواهند کرد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 تیم سه نفره نیروهای تخصصی امدادی بوده که به‌عنوان تیم حمل کننده با کوله پشتی برای جست و جو و انتقال بقایای پیکر جانباختگان سانحه هوایی اعزام شده‌اند.
وی تصریح کرد: 2 گروه 6 نفره امدادی و تخصصی از ظهر امروز نیز برای پشتیبان تیم نخست به منطقه اعزام خواهند شد.
بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی در محل سقوط هواپیمای تهران یاسوج از امروز تا روز یکشنبه پایدار خواهد بود و کار جستجو و انتقال ادامه خواهد داشت.
روز گذشته در دوازدهمین روز تلاش عوامل و نیروهای امدادی برای اعزام به ارتفاعات دنا و آغاز عملیات جست و جو پیکر جانباختگان سانحه هواپیمای تهران- یاسوج به دلیل شرایط نامساعد جوی بی‌نتیجه مانده بود.
ارتفاع برف در کوه دنا، گردنه بیژن و محل سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج حدود سه متر اعلام شده است.
هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هوای امروز، جمعه و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده را برای انجام عملیات جست و جو مساعد پیش بینی کرده است.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
اگرچه لاشه هواپیما 48 ساعت پس از سقوط، پیدا شد اما به دلیل شرایط نامناسب هوا عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان ناتمام مانده است.
3016/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده

کمیل پرناک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۰ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، واژگونی یک دستگاه مینی بوس ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس صورت گرفته با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال احمر گیلان، نجاتگران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با ۵ تیم امدادی شامل ۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان گفت: پس از انجام عملیات رها سازی و خدمات سرپایی، بقیه مصدومین توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 6097795

دیگر خبرها

  • این جنگنده ایرانی را با اف ۳۵ و اف ۲۲ مقایسه نکنید
  • سقوط اف-۱۶ نیروی هوایی سنگاپور
  • اسکان اضطراری ۲۳۷ نفر در سیل و آبگرفتگی یک هفته اخیر توسط هلال احمر
  • آیا گوشی‌ها مقاومتر شده‌اند؟/ اگر گوشی موبایل از هواپیما سقوط کند، چه می‌شود؟ (فیلم)
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • جزییات جدید از واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)