Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، گفت: ناکامی آمریکا و اذنانش در صدور قطعنامه علیه ایران دشمنی و کینه‌توزی آمریکا و انگلیس و فرانسه را بیش از گذشته آشکارتر کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت‌الله محمد نقی لطفی، امام‌جمعه ایلام، ظهر امروز (11 اسفند) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: عامل اصلی در اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران تهران مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم کودک کش آل سعود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، افزود: 50 درصد پیام اغتشاشات اخیر توسط شبکه‌های مجازی وابسته به آل سعود برای تحریک و تشویش اراذل‌واوباش صادر می‌شود و فعالیت میدانی با مدیریت آمریکا، رژیم صهیونیستی، فرانسه، انگلیس و عناصر آدمکش و جانی گروهک منافقین همه به میدان آمدند.

 

خطیب نماز جمعه ایلام، تصریح کرد: پیام اغتشاش نیز توسط رژیم آل سعود صادر می‌شد، دشمنان کینه‌توز نظام و انقلاب اسامی همواره درصدد ضربه زدن و تحریم و فشار هستند اما دستگاه دیپلماسی با ادامه دیپلماسی لبخند و انفعالی سبب گستاخی و تحقیر ملت ایران شده و این وضع در دستگاه دیپلماسی ادامه دارد.

 

وی، بابیان اینکه ناکامی آمریکا و اذنانش در صدور قطعنامه علیه ایران دشمنی و کینه‌توزی آمریکا و انگلیس و فرانسه را آشکارتر کرد، یادآور شد: شکست مفتضحانه رژیم‌های آمریکا و انگلیس و فرانسه در شورای امنیت

 

آیت‌الله لطفی، بیان کرد: شکست مفتضحانه رژیم‌های آمریکا و انگلیس و فرانسه در شورای امنیت به خاطر بیانیه ضد ایرانی پیروزی بزرگی برای ملت است.

 

امام‌جمعه ایلام، یادآور شد: آمریکا و انگلیس که تاکنون 120 میلیارد دلار سلاح به‌ عربستان سعودی متجاوز به یمن فروخته‌اند قصد داشتند ایران را به اتهام ارسال سلاح به یمن محکوم کنند.

 

آیت‌الله لطفی، ابراز کرد: دولت آمریکا با متحدان غربی‌اش فرانسه و انگلیس بارها تلاش کرده است پای ایران را به ارسال مجدد به شورای امنیت باز کند و این امر در قضیه آزمایش‌های موشکی و چه در قضایای حمایت و پشتیبانی از آشوب‌های داخلی اخیر هم پروژه محکوم کردن ایران و ادامه تحریم پس از برجام را در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی، افزود: فقدان تأمین سوخت هواپیمای وزیر امور خارجه توسط دولت آلمان حاکی از فقدان لغو تحریم‌ها پس از برجام و اوج خباثت رژیم‌های اروپایی و وابستگی به دولت فاسد آمریکا است.

 

امام‌جمعه ایلام، با تأکید بر اینکه با اشاره به اینکه برجام نافرجام در اثر ادامه تحریم‌ها به تاریخ پیوست، گفت: طرفداران برجام و بزک‌ کنندگان چهره کریه رژیم‌های اروپایی چه جوابی برای اهانت آشکار به وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی و تمسخر کردن برجام دارند تا کی دیپلماسی انفعالی ادامه دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام در ادامه با اشاره به طبیعت استان ایلام، اظهار کرد: طبیعت دارای امکانات بسیاری است که تداوم زندگی بشریت و موجودات روی زمین وابسته آن است.

 

خطیب نماز جمعه ایلام در پایان با اشاره به سالروز وفات بانوی مکرم اسلام و مادر چهار شهید گران‌قدر حماسه عاشورا، خاطرنشان کرد: حضرت ام‌البنین (س) آیینه تمام نمای صبر و استقامت و حمایت از ولی امر است.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه

مردم یک روستا در هند برای رای دادن در انتخابات سراسری به سمت شعبه اخذ رای می روند./ خبرگزاری فرانسه بازدید نخست وزیر انگلیس از کارخانه ایرباس در "هرتفوردشایر" انگلیس/ PA بازدید وزیر خارجه انگلیس از یک مدرسه آموزش زبان انگلیسی در پایتخت مغولستان/ خبرگزاری فرانسه دستگاه خنک کننده هوا در شهر داکا بنگلادش/ نورفوتو حمله اسرائیل به خانه های مسکونی مردم در جنوب لبنان/ خبرگزاری فرانسه ساحل شهر رفح در جنوب نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه مهاجرت تابستانه فلامینگوها به دریاچه ای در شهر آنکارا ترکیه/ خبرگزاری آناتولی تظاهرات مخالفان در مقابل کاخ ریاست جمهوری آرژانتین در شهر بوینوس آیرس علیه سیاست های اقتصادی دولت/ آسوشیتدپرس شعار نوشته شده روی دیوار پله های ورودی دانشگاه جورج داشنگتن در پایتخت آمریکا از سوی دانشجویان حامی فلسطین: "جو بایدن کودک کُش"/ زوما دستگیری معترضان حامی فلسطین در پایتخت آمریکا/ زوما مراسم رژه سالانه " سیک ها" در شهر نیویورک آمریکا/ زوما حضور یهودیان ضدصهیونیست در تظاهرات هفتگی حامیان فلسطین در شهر لندن/ زوما تیمی از کارشناسان خارجی، بمب بزرگ منفجر نشده ای را که توسط هواپیماهای جنگی اسرائیل به اردوگاه "نصیرات" در مرکز نوار غزه پرتاب شده را بازرسی می کنند./ APA رقصنده سنتی نقابدار در یک جشن سنتی در کاتماندو نپال/ زوما اردوگاه آوارگان جنگ داخلی سودان در کشور همسایه چاد/ گتی ایمجز خشک کردن ماهی در ساحل سنگال/ رویترز کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا

دیگر خبرها

  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد