Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@15:08:38 GMT

درخواست برای بازگشت رسول خادم به عرصه کشتی

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۹۷۰۵

به گزارش پارس نیوز،

 متن بیانیه ورزشکاران کشتی‌ ایران به شرح زیر است:

مردم عزیز ایران اسلام؛

کشتی در دوران مدیریت جناب رسول خادم، قهرمان پر افتخار و جهان و مردی که در تمام سال‌های مدیریتش در کشتی کشور علی‌رغم تمامی کمبودها برای اعتلا و بزرگی ورزشی که به آن عشق می‌ورزد، با تمام وجود تلاش کرد. دوران طلایی را پشت سر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر استعفای خادم کشتی‌ که یادآور غرور ملی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های المپیک و جهانی است. برای ما کشتی‌گیران بهت آور بود ، زیرا او برای ما تنها یک مدیر یا مربی نبود. وی به ما درس زندگی آموخته و دغدغه‌اش همواره بزرگی و اعتلاش کشتی و کشتی‌گیران است.

بدین وسیله ما به نمایندگی از کشتی‌گیران تیم‌های ملی در تمامی رده‌های سنی خواسته‌های خود را از مسئولان و اعضای محترم مجمع فدراسیون کشتی‌ اعلام می‌نماییم:

۱. اعضای محترم مجمع از شما می‌خواهیم اجازه ندهید کشتی‌ ایران، رسول خد را از دست بدهد، لطفا با استعفای وی موافقت نکنید.

۲. مسئولان محترم رسول خادم خدماتش در کشتی بر هیچ کس پوشیده نیست . وی به فکر اعتلا و بزرگی کشتی و کشتی‌گیران است پس اجازه ندهید کشتی کشور خادم خود را از دست بدهد.

۳. وزیر محترم ورزش و جوانان، از شما درخواست این را داریم که کشتی نیز همانند فوتبال در دستور کار شما قرار گیرد و رییس جمهور محترم و جنابعالی با لالوویچ، رییس اتحاد جهانی کشتی، همانند رییس فدراسیون جهانی فوتبال دیدار و رایزنی داشته باشید تا مشکلات موجود مرتفع گردد.

۴. جامعه بزرگ کشتی این بار هم مثل همیشه با هم متحد و همدل باشیم و اجازه ندهیم عده ای انگشت شمار از خودمان که علیه خودمان شده‌اند، خوشحال شوند.

و کلام پایانی: آقا رسول! مگر همیشه نمی گفتید رابطه ما و شما یک رابطه دلی است پس به خاطر ما فرزندانت بمان قول می‌دهیم که خواسته‌ پایانی ما باشد. قول می‌دهیم ....

اعضای کمیسیون ورزشکاران کشتی‌ کشور

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی

حسن یزدانی پس از ماه ها دوری از میادین به دلیل انجام عمل جراحی کتف، فیلمی از تمرینات کشتی خود را منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • فوری | درخواست برخی چهره‌های حامی اغتشاشات برای بازگشت به ایران
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • ویدیو/ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی