Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سومین یادواره سرداران و 110 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران روز پنجشنبه با حضور سردار «علی نصیری» فرمانده سپاه حفاظت، سردار علی خلیلی، حجت الاسلام و المسلمین نظری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تهران، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان در مهدیه شهدای بهشت زهرا (س) تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم سردار خلیلی در سخنانی با بیان اینکه نبرد در جبهه جنگ از سه محور مهم خط مقدم، پشتیبانی و تدارکات تشکیل شده است، گفت: یکی از مهمترین بخش‌های نبرد تامین امکانات و نیازمندی‌های رزمندگان است که در این میان رزمندگان بخش تدارکات باید مدت‌ها قبل زمینه و امکانات صحنه نبرد را برای سایر رزمندگان آماده می‌کردند.

سردار خلیلی افزود: بیشترین توان و انرژی را به لحاظ آماده‌سازی رزمندگان پشتیبانی و تدارکات انجام می‌دادند تا سایر رزمندگان بدون دغدغه به نبرد با دشمن بعثی بپردازند.

وی گفت: تامین نیازمندی‌ها و امکانات صحنه نبرد یکی از پیچیده‌ترین و مهمترین بخش‌های هر جنگی است که در این زمینه نباید از ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی رزمندگان این بخش غافل شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در ادامه با بیان اینکه داشته‌های کشور حاصل حماسه، شهامت و رشادت شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است، اظهار داشت: دشمنان ملت ایران امروز به اعتراف خودشان از مقابله نظامی با ایران کاملاً عاجز هستند و تنها راهی را که در پیش گرفته اند تهاجم فرهنگی، ایجاد مشکلات اقتصادی و سیاسی در داخل کشور است.

سردار خلیلی با اشاره به اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگوی رزمندگان سایر کشورهای منطقه مانند یمن، عراق و لبنان هستند، گفت: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب از همین عظمت و شکوه ایران اسلامی هراس دارند و برای اینکه نظام اسلامی را به بهانه‌های مختلف در صحنه‌های بین الملی تضعیف کنند از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کنند.

همچنین در این مراسم از تمبر سرداران و 110 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) رونمایی شد. در حاشیه این مراسم نمایشگاه تدارکات و پشتیبانی هشت سال دفاع مقدس برگزار شده بود تا زحمات و تلاش‌های شهدا و رزمندگان این بخش در دفاع مقدس نیز به تصویر کشیده شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۹۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود

مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آنها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان