Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@06:39:47 GMT

مشهد| نتایج قرعه‌کشی اعتکاف در حرم مطهر رضوی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۷۹۹۹۵

مشهد| نتایج قرعه‌کشی اعتکاف در حرم مطهر رضوی اعلام شد

با اعلام نتایج قرعه‎کشی اعتکاف حرم مطهر رضوی ۲۰۰۰ نفر در مسجد گوهرشاد معتکف خواهند شد. ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس به نقل از آستان نیوز، پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام آئین اعتکاف حرم مطهر رضوی که از 15 بهمن 96 آغاز و تا پایان روز 30 بهمن ادامه داشت؛ در این مدت بیش از 76 هزار نفر برای شرکت در این آئین مذهبی و الهی ثبت نام کردند و پس از قرعه‎کشی 2 هزار نفر برای شرکت در آئین اعتکاف انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی پذیرفته ‏شدگان اعتکاف مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی ، یک هفته بعد از اتمام مهلت ثبت نام در سایتhttps://etekaf.aqr.ir اعلام و  پذیرفته شدگان باید اطلاعات ثبت نام خود را در این سایت تکمیل کنند.

آئین اعتکاف امسال بین روزهای 11 تا 13 فروردین 97 برگزار خواهد شد, جلسات توجیهی پذیرفته شدگان در اعتکاف مسجد گوهرشاد 22 اسفندماه برای برادران در شبستان نهاوندی مسجد گوهرشاد و 23 اسفند در رواق حضرت زهرا(ع) برگزار خواهد شد.

امسال علاوه بر ثبت نام اعتکاف رضوی مسجد گوهرشاد، ثبت نام مساجد وابسته آستان قدس رضوی در سطح شهر مشهد مقدس نیز توسط همین سامانه انجام شد، که در نهایت 1500 نفر نیز در این مساجد معتکف خواهند شد، مساجدی که تحت پوشش آستان قدس رضوی می باشد عبارتند از، مسجد صدیقی‎ها (ویژه خواهران)؛ مسجد الرضا (علیه السلام) بلوار مصلی (ویژه خواهران)؛ مسجد الرضا خواجه ربیع (ویژه خواهران)؛ مسجد الرضا احمد آباد (ویژه برادران و خواهران)؛ مسجد ملا هاشم (ویژه برادران) مسجد امام خمینی(ره) (ویژه برادران).

انتهای پیام/ح
 

R41347/P41362/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۷۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، راوی نمایشگاه آستان بقیع درخصوص این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با محوریت المان سازی و به تصویر کشیدن قبرستان بقیع در سه لاین متفاوت برای بازدید علاقمندان از روز گذشته به صورت رسمی آغاز به کار کرده است.

علی احمدی افزود: قسمت اول آن مختص به نماد حرم مطهر ائمه بقیع یعنی امام حسن (ع) تا امام صادق (ع) و دیگر بقعه‌ها می‌باشد و قسمت دوم آن وضعیت فعلی قبرستان بقیع را به تصویر کشیده است.

وی گفت: قسمت سوم این نمایشگاه هم مختص تصاویر قدیمی و اسنادی است که نشان می‌دهد چگونه و چه طور علما و مرد به واقعه تاریخی هشتم شوال اعتراض کردند.

احمدی افزود: نمایشگاه آستان بقیع در ضلع شرقی صحن غدیر در حرم مطهر رضوی قرار دارد و هر روز صبح از ساعت ۱۰ تا ۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۵ تا ۱۱ شب برقرار است.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • فهرست نهایی گروه‌های منتخب جشنواره آئین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام شد
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • آجیل فروشی‌های معتبر و قدیمی شهر مشهد کدامند؟
  • (تصاویر) اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • برگزاری مراسم تکیه‌خوانی و عَلَم‌کشی در شمیران