Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-27@22:35:10 GMT

برنامه سفر تراکتور سازی به امارات

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۸۰۰۹۷

برنامه سفر تراکتور سازی به امارات

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - برنامه سفر اعضای تیم تراکتور سازی تبریز به امارات و دیدار مقابل الجزیره مشخص شد.

به گزارش وبسایت نود، اعضای تیم تراکتور سازی تبریز بعدازظهر امروز در فرودگاه شهید مدنی تبریز حاضر می‌شوند تا با پروازی راهی پایتخت شوند.

شاگردان سرمربی ترکیه ای تراکتور سازی پس از یک شب اقامت در تهران، ساعت ۱۱ صبح فردا راهی دوبی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان تیم تراکتورسازی از دوبی به صورت زمینی راهی ابوظبی می‌شوند و پیش از دیدار با الجزیره، ۲ جلسه تمرینی در این شهر برگزار می‌کنند.

پس از پایان این دیدار نیزريال اعضای تیم شب را در ابوظبی می‌مانند و صبح روز بعد به دوبی سفر کرده و از این شهر به تهران بازمی‌گردند و سه‌شنبه شب نیز پایتخت را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.

گفتنی است، تیم تراکتورسازی ایران در گروه A لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه 14 اسفند ماه در ابوظبی به مصاف الجزیره امارات می‌رود.

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود

در سری رقابت‌های جام حذفی، تیم فوتبال تراکتور فردا در تبریز به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور تیم تراکتور فردا _جمعه هفتم اردیبهشت_ رأس ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

دو تیم اوایل هفته پیش در لیگ برتر به میزبانی تیم تراکتور به مصاف هم رفتند که آن بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم ذوب آهن اصفهان به اتمام رسیده و تیم تراکتور سنگین‌ترین شکست خانگی خود در لیگ برتر را متحمل شد.

پس لرزه‌های این شکست جدایی توافقی خمز از تیم تراکتور بود و بازی تراکتور با نساجی را محمد نصرتی هدایت کرد. با انتخاب مطهری به عنوان مربی تیم تراکتور، فردا این وظیفه برعهده مربی تازه وارد تراکتور بوده و سرخ‌پوشان باانگیزه گرفتن انتقام و هدف صعود به مرحله بعد برابر ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرند.

تیم تراکتور سابقه دو بار قهرمانی در جام حذفی را داشته و سه بار هم در فینال این مسابقات مغلوب حریف خود شده و از کسب جام قهرمانی بازمانده است.

کد خبر 747880

دیگر خبرها

  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود