Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا - «شاهین فتحی» معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از تلاش دو تیم جست وجوی هلال احمر برای انتقال بقایای پیکرهای جانباختگان سقوط هواپیمای تهران - یاسوج از صبح امروز (جمعه) خبر داد.

فتحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با اعلام این خبر گفت: با بهبود شرایط جوی امدادگران با بالگرد به ارتفاع 4000 متری و نزدیکی محل سقوط هواپیما منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حال حاضر تیم های جست وجو در حال جمع آوری بقایای پیکرهای مسافران جان‌باخته هستند و با توجه به اینکه عملیات جست وجو در شرایط سختی قرار دارد، امیدواریم در صورت بهبود وضعیت جوی بتوانیم پیکرها را به وسیله بالگرد از ارتفاعات کوه دنا به کوهپایه منتقل کنیم.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و شش خدمه پروازی ساعت 8 صبح 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد، اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
اگرچه لاشه هواپیما 48 ساعت پس از سقوط، پیدا شد اما به دلیل شرایط نامناسب چوی، عملیات جست و جو و انتقال پیکر جانباختگان ناتمام مانده است.
اجتمام**3377 ** 1095**1368

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۸۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور

تصاویری از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ هنگام برخاستن از فرودگاه موهلی بندر السلام در کومور که بر اساس گزارش‌های محلی این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است اما تعدادی از مسافران مجروح شده‌اند.

دیگر خبرها

  • جستجوی ۱۷ روزه ‌در رود خروشان خرسان برای یافتن سبحان+فیلم
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو